Menkat..miten paljon teillä vaihtelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Tulipaha tuossa mieleen tämmöinen,että miten paljon teillä vaihtelee menkkojen "alkuoireet",vuodon määrä tai muu?

Muistan nimittäin kun viimeks alkoivat,voi juma sitä kipua,alamaha ja -selkä kuin tulessa,hyvä kun pystyin istumaan kun ois tehnyt mieli mennä vaan pitkälleen.Ja siis siinä vaiheessa kun menin vessaan niin huomasin että jaaha,nyt alkoi.

Tällä kertaa menkat alkoi ihan puskista,ilman mitään ennakkovaroitusta eikä edelleenkään koske,ihan pikkuisen vaan on vihlonut mahaa.

Kummallista miulla tää tämmöinen.

kierto 14-74 päivää. tissit alkaa jomottamaan 2 viikkoa edellisten lopusta. joskus aikoinaan oli enemmänkin noita pahoja kipuja. nykyään menee aika huomaamattomasti.

toisinaan vuotaa kauheesti,toisen kerran on kaameen kipeet,4x600mgburanaa/vrk.mutta nämä ei yleensä samalla kertaa.juu,joskus on kauhea pms,joskus ei.toisinaan koskee päähän muutama päivä ennen ja aika usein vaivaa makeanhimo.kiertokin on jotain 35vrk tai sitten jää jotkut välistä.

Mulla joka kuukausi on nykyään yhtä tuskaa,milloin on menkka kivut ihan kauheat tai sitten on ovulaatio kipua ja milloin mitäkin mutta kaikki liittyy tuohon samaan aina.Mulla siis alkaa aina samalla tavalla ja siitä tietää että minä päivänä alkaa menkat ja aina yleensä osuu arvaus oikeaan.En syö pillereitä mutta silti aika säännöllinen kierto ehkä päivän heittoa ollut mut siinä se.

Miulla sentään kierron pituus on alkanut onneks taas tasaantumaan vähän päälle 30 päivään.(n.31-33)
Mie en oo mitään PMS:ää ikinä havainnut..oonkohan sitten tasasen kiukkunen koko ajan? :D