Menkat km jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä...

Vieras
Millon muilla on tullut menkat keskenmenon jälkeen? Onko ollut tavallista runsaammat, tai kivuliaammat? Itselläni alkoi kuukausi km jälkeen, minulla ei aikaisemmin ole ollut sen kovempia menkkakipuja,mutta nyt on joutunut buranaa popsimaan ja vuoto on runsaampaa kun ennen..

Mulla ekat menka km jälkeen oli ihan jäätävät, vuoto oli TODELLA runsasta, mitkään siteet ei pitäneet. Onneksi oli hiljanen päivä töissä ja pääsin lähtemään aikasemmin kotiin. Sitä kesti yhden päivän sit jatku normaaleina menkkoina.

Mulla kesti kaavinnan jälkeen tosi kauan ennen kun tuli menkat, varmaan jotain 6 viikkoa. Oli kuitenkin iloinen yllätys, että olivat täysin kivuttomat vaikka yleensä on menkkakipuja. Vuoto oli pari ekaa päivää ehkä hieman normaalia runsaampaa, mutta ihan kohtuullista kuitenkin.

olen iloinen että nämä alkoivat näinkin "pian".. ja on kyllä runsasta vuotoa! olen pähkäillyt miten nämä merkitsen, kun ma alkoi tihkuttamaan verta, ei siis paljoa sidettä ei tarvinnut, eilen alkoi että täytyy sidettä käyttää.. niin ovatko nämä nyt alkaneet ma vai eilen, eli keskiviikkona?