Menkat, kiusaaminen + koulu-uinti...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moi!
Oon 12v meillä alkaa koulussa uinnit ja mulla on menkat, mua kiusataan kun mun rinnat on jo kasvanu ja muilla ei, sit mua haukutaan kainalokarvojen ja pillukarvojen takia :(
Auttakaa ja kiitos niille jotka oikeasti auttaavat!

Moi!
Oon 12v meillä alkaa koulussa uinnit ja mulla on menkat, mua kiusataan kun mun rinnat on jo kasvanu ja muilla ei, sit mua haukutaan kainalokarvojen ja pillukarvojen takia :(
Auttakaa ja kiitos niille jotka oikeasti auttaavat!

Ihmettelen kyllä ettei kellään muulla samanikäisellä ole murrosikä alkanut, mun ikäluokassa oli yli puolella tissit ja karvoitusta jo 6.luokan alussa? Osalla oli menkat myös.

Oletko ihan varma ettei muilla tytöillä ole alkanut murrosikä? :)

Onko sulla semmoinen opettaja jolle voit puhua asiasta, tai terveydenhoitaja?

Ja vielä: opettele sheivaamaan kainalokarvasi, vaikkei sua kiusattaisikaan niistä. Ne koetaan aika ällöinä naisella, vaikka pelkkä kulttuurinen tai muotiasiahan ne on.

Mutta siis, ei sua sinne pakottaakaan voi. Muistaakseni se riippui vähän opesta että kuka salli menkkojen aikana jäädä uinnista pois.

no meidän luokan tytöillä ei muilla ole alkanut murrosikä, paitsi meillä on rinnakkaisluokat ja viitosluokalla on mun paras kaveri jolla alkaa pikkuhiljaa näkyä merkkejä murrosiästä. Mun opettaja on mies ja samoin terveydenhoitaja :(
Mun äiti ei osta mulle sheiveriä nii miten mä sitä pyytäisin? :/

Omalta kouluajaltani muistan, että lintsasin koko päivän kun oli uintia (enkä voinut uida menkkojen takia). Toisin sanoen, äiti kirjoitti, että oli migreeni tai jos oli perjantai niin saattoi olla kuume.

no meidän luokan tytöillä ei muilla ole alkanut murrosikä, paitsi meillä on rinnakkaisluokat ja viitosluokalla on mun paras kaveri jolla alkaa pikkuhiljaa näkyä merkkejä murrosiästä. Mun opettaja on mies ja samoin terveydenhoitaja :(
Mun äiti ei osta mulle sheiveriä nii miten mä sitä pyytäisin? :/
Höh, on se äidin tehtävä...:confused:
Mut jos sulla on miesope, niin sen tulee ottaa vastaan tyttöjenkin murheita. Se ei järkyty jos sanot että sulla on nyt menkat pahassa vaiheessa jne.

Käytä salaa isän tai äidin sheiveriä. Niin minäkin tein kunnes sain omaa rahaa ja ostin oman sheiverin.

Isällä oli sellainen oranssi kova terä ja sillä poistelin salaa häiritsevät karvat. Pesin sen tosi hyvin käytön jälkeen.

Jos oli menkat niin pyysin äidiltä lapun etten voi uida. Tosi harvoin oli just uimapäivänä. Ehkä kerran.

Rinnat... No mä olisin ollut onnellinen jos olisi ollut jotain. Monilla oli mutta minulla ei vielä silloin. Voisitko ostaa sellasen uikkarin missä rinnat ei niin korostu? Vaikka musta?

Käytä salaa isän tai äidin sheiveriä. Niin minäkin tein kunnes sain omaa rahaa ja ostin oman sheiverin.

Isällä oli sellainen oranssi kova terä ja sillä poistelin salaa häiritsevät karvat. Pesin sen tosi hyvin käytön jälkeen.

Jos oli menkat niin pyysin äidiltä lapun etten voi uida. Tosi harvoin oli just uimapäivänä. Ehkä kerran.

Rinnat... No mä olisin ollut onnellinen jos olisi ollut jotain. Monilla oli mutta minulla ei vielä silloin. Voisitko ostaa sellasen uikkarin missä rinnat ei niin korostu? Vaikka musta?

no mulla ei oo itelleni sopivia bikineitä, nii pyysin äidiltä uusia, nii äiti sano et se vois lainata mulle jotain sen vanhoja kun meillä on sama vaatekoko. se yläosa on vähänkun rintsikat nii eiks se oo hyvä?