Menkat kateissa - samoin ajatukset.

Tää on varmaan niin väärä palsta avautua tästä, kun täällä on ihmisillä niin kova kuume :( Enkä todellakaan halua pahoittaa kenenkään mieltä.

Mies onnistui tartuttamaan muhunkin vauvakuumeensa ja jätettiin pillerit pois pari kuukautta sitten. No, nyt ne menkat on sitten monta päivää myöhässä ja ajatukset on ihan yhtä hukassa. Mä en oikein tiedä miten päin olisin, ajatukset kiertää samaa rataa jatkuvasti. "Toivottavasti ne menkat nyt ei vaan alkais :whistle: -> " siis oikeesti, missä ne menkat viipyy?? Mun piti löytää työpaikka ja säästää rahaa ja nyt mua ei palkkaa kukaan enää koskaan yhyy" -> "Nyt ne sit alkokin, yhyy". En jaksa, jos tää on tämmöstä joka kuukausi.

Eilen seksin jälkeen luulin, että nyt menkat sitten alkoi ja tunsin jopa pientä helpotusta asiasta. Tänään ei oo vuotanut taas yhtään mitään. Testi pitäis tehdä, mutta en oo saanu aikaseks lähteä apteekkiin, kun asutaan niin korvessa ja sinne pitäis kävellä. Enkä mä tiedä uskallanks ees tehdä koko testiä. Oon mä edelleen sitä mieltä, että vauva olis maailman ihanin juttu, mutta niin moni asia siinä myös pelottaa. Ei mulla sen kummemmin mitään oireita ole, vähän mahassa kuplii, mutta pistän ilman piikkiin :ashamed:

Suurin, ja myös ainoa, este plussasta nauttimiselle on kuitenkin se, että mä valmistun nyt AMK:sta ja olis tärkeetä saada jalkaa oven väliin työmarkkinoilla. Löydänkö mä edes puolen vuoden määräaikasuutta ja jos mä sen jälkeen jään taas pariks vuodeks kotiin, kuka mut sitte enää palkkaa? Oman alan työkokemusta kun on vaan muutama hassu kuukausi. Plus, että meillä on häät ens vuonna ja sinne pitäis saada mahdollisimman paljon säästettyä rahaa. Elämänmuutos, parisuhteen muutos, kropan muutos, kaikki nämä pelottaa tietysti myös.
 
Viimeksi muokattu:
Jokaisella vauvaa toivovalla tulee epävarmuuden hetkiä, jolloin saattaa iskeä jopa pakokauhu että mitä tässä nyt oikein touhutaan. Niistä ei kannata huolestua ja elämällä on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Työpaikkoja saa määräajoiksi ja lyhyetkin työsuhteet vaikuttaa positiivisesti äitiyspäivärahaan. Häitä voi aina siirtää jos tuntuu ettei ehdi säästää rahaa tai sitten voitte mennä naimisiin esim. maistraatissa ja järjestää juhlat myöhemmin. Sekin yksi vaihtoehto. :) Toivottavasti tilanteesi selkeytyy ja ajatukset järjestyvät. Älä menetä järkeäsi pohtimalla asioita liikaa, voihan olla että kokemasi stressikin siirtää jo kuukautisia ja ne ovat siksi myöhässä. Tsemppiä elämään!
 

Yhteistyössä