menkat just kylpyläreissun aikaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
miten siirto onnistuu? eli yhdet menkat on viel ennen sitä... en käytä mitään hormonaalista ehkäisyä enkä kierukkaa. saako pillerit vain siirtoa varten ja tehdäänkö silti kaikki normaalit sisätutkimukset?

Hae lääkäriltä resepti menkkojensiirtopillereihin. Syödään vain sen ajan mitä haluat siirtää. En tiedä virallista nimeä, mutta lääkäri tietää. Teininä kun olen hakenut niin ei tehty mitään tutkimuksia.

Minä juuri hain. Aloitetaan syödä aamuin illoin 1 tabl. 5 pv ennen kuukautisten alkamista , ja syödään niin pitkään kun haluat siirtää menkkoja. Miel ei yli 2 vk. Ja pari päivää tabl.lopettamisen jälkeen - menkat alkaa.

Terve ihminen saa reseptin lääk.asemalta soittamalla , ei välttis tarvitse käydä lääkärin vastaanotolla.

[QUOTE="elvis";25893097]Mikä niissä menkoissa on ongelmallista? Miksi ne pitää siirtää?[/QUOTE]

En ole ap, mutta minä olen ainakin menkkojen aikaan niin sairas, että en kyllä voisi nauttia kylpylästä yhtään enkä tehdä siellä mitään. (Tosin en voi käyttää myöskään mitään hormonaalisia tuotteita, koska saan niistä todella epämiellyttäviä sivuoireita, että en sen puoleen voisi asialle tehdä mitään.)

Yhteistyössä