menkat ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sotkun määrähän riippuu ihan vuodon määrästä: mitä enemmän vuotoa, sitä enemmän sotkua. Paksu pyyhe alle niin ei lakanat sotkeennu.

Kyllähän se ihan samalla tavalla onnistuu menkkojen aikaan, mutta kannattaa kiinnittää erityisen hyvin hygieniaan huomiota ettei tule tulehduksia. Ja tuskin mies kovin mielellään antaa naiselle suuseksiä :P

Eri asia vaan, tekeekö menkkojen aikaan kamalasti mieli... Mua ainakaa paljoo kiinnosta ku maha on kipeä ja turvoksissa, eikä näinollen olokaan ole mitenkään seksikäs. Joskus on kyllä tullut harrastettua.

Se on jokaisen parin oma asia, haluaako harrastaa seksiä menkkojen aikana. Toiset tykkää ja toiset taas pitää mielellään muutaman päivän tauon menkkojen aikana.

Kannattaa laittaa pyyhe alle tai harrastaa seksiä suihkussa. Ja jos seksi menkkojen aikana ei innosta, niin se kannattaa ihan suoraan kertoa toiselle.

Ainakin niukempina vuotopäivinä sujuu hyvin. Itse käyn ennen ja jälkeen suihkussa ja pyyhe alle. Itsestäni seksi tuntuu kuukautisten aikaan melkein vielä paremmalta kuin yleensä; ilmeisesti limakalvot on turvoksissa tai jotain, kun paikat tuntuu olevan kovin herkät.

Miten onnistuu tamponin kanssa? En ole koskaan halunnut edes yrittää, vaikka tiedän, että se olisi mahdollista. Miten ne siis, tamponi ja 'pippeli', mahtuvat sisään yhtä aikaa? Ja sitten, jos vuoto on sen verran niukkaa, että tamponissa pysyy, niin eikö tamponin alapuolella oleva emättimen osa ole aika kuiva? Taisi tulla hölmöäkin hölmömpi kysymys...

Ehkä se teoriassa voi olla mahdollista mutta tuskin käytännössä. Emätinhän venyy todella paljon ja kyllähän sinne tamponi ja penis periaatteessa mahtuu rinnakain. Mutta ei varmaankaan kannata kokeilla.

Ei kannata kokeilla seksia tamppoonin kanssa, meinasi nimittäin tamppooni kadota sisälle siinä rytinässä. Olin aivan paniikissa kun yritin kaivella sitä ulos sitten ja tuntui, että on kadonnut johonkin. En siis suosittele!

No itse ainakin voin huoletta sekstailla menkkojen aikana. Ymmärrän että voi olla eri asia jos on todella runsaat kuukautiset, itselläni on varmaankin aika normaalit... Tamponin voi ottaa vasta aivan viime tingassa pois. Itselläni ei ainakaan koskaan ole paikat sotkeutuneet vereen. Joskus nesteiden valuessa pihalle, ne voivat olla hieman verisiä, mutta paperia alle ennekuin kumppani singahtaa ulos, niin ei paikat sotkeennu, ja haitanneeko tuo jos hieman sotkeutuisikin...;) Mutta 9/10 verta ei ole joukossa mukana. Jos miestä ällöttää mahdollinen verisyys, laittakoon kortsun päälle, itse en ole vielä tavannut miestä jota touhu ällöttäisi menkkojen aikaan... Suuseksiäkin voi harrastaa, mutta itse en nauti siitä menkkojen aikana, kun häiritsee ajatus että JOS ukolla onkin kohta naama veressä...;) mutta hauskaa voi pitää monella muulla tavalla!

itsellä tekee ihan julmetusti mieli seksiä koko kuukautisten ajan- olen paljon herkempi ja aistikkaampi kuin muuten, rinnat ovat pystyssä koko ajan- aivan kuin huutaisivat kosketusta. kuukautiset ovat hyvin niukat mutta silti tykkään mennä suihkuun, ja hoitaa ""hommat"" siellä- jotenkin pelkkä ajatuskin verestä tahriintuneista lakanoista kuvottaa. ja suihkussa tulee se kosteuspuolikin hoidettua hyvin.. ja olen huomannut että miehen lauettua sisääni- olokin helpottuu- ei niin kivistä ja ahdista :) suosittelen!

En oo kyllä koskaan kuullut seksistä tamppoonin kanssa! Huh, tuntuu ihan uskomattomalta ajatukselta. Kyllä sitä nyt on toivottavaa vähän kostua ennen itse aktia, mutta se tamppoonihan imee kaiken. Ei kuulosta järkevältä minun korvaani.

Itse oon kerran harrastanu seksiä kuukautisten aikaan ja jäi viimeiseksi kerraksi. Oli se ihan kivaa, jotenkin kuumotti sisältä enempi ja oli kyllä ihan kivan kosteaa. Mutta koko ajan paniikki siitä, että sotkee paikat. Normaalisti kun meillä ei seksi paljon paikkoja sotke.

No itse ainakin voin huoletta sekstailla menkkojen aikana. Ymmärrän että voi olla eri asia jos on todella runsaat kuukautiset, itselläni on varmaankin aika normaalit... Tamponin voi ottaa vasta aivan viime tingassa pois. Itselläni ei ainakaan koskaan ole paikat sotkeutuneet vereen. Joskus nesteiden valuessa pihalle, ne voivat olla hieman verisiä, mutta paperia alle ennekuin kumppani singahtaa ulos, niin ei paikat sotkeennu, ja haitanneeko tuo jos hieman sotkeutuisikin...;) Mutta 9/10 verta ei ole joukossa mukana. Jos miestä ällöttää mahdollinen verisyys, laittakoon kortsun päälle, itse en ole vielä tavannut miestä jota touhu ällöttäisi menkkojen aikaan... Suuseksiäkin voi harrastaa, mutta itse en nauti siitä menkkojen aikana, kun häiritsee ajatus että JOS ukolla onkin kohta naama veressä...;) mutta hauskaa voi pitää monella muulla tavalla!

Ukkos taitaa olla vähintäänkin vamppyyri, kun tykkää nuolla veristä pillua :'D

Viimeksi muokattu:
onks naisen sormettaniminen tai pulin nuoleminenn järkevää menkkojen aikana ??;;)) tyhmia kysymyksiää, tykkääkö nainne jos sitä hieroo pimpast mut ei sormeta vaik oiskin MENKAT ??

Alkuperäinen kirjoittaja minä;6194010:
miten seksi onnistuu menkkojen aikana?vai kannattaako silloin edes harrastaa?
onko homma paljon sotkuisempaa?
tyhmiä kysymyksiä mutta minkäs teet:)

Hyvin onnistuu. On todella liukas ja hieman eri tuntuinen kuin normaalisti. Pyyhe kaksinkerroin alle niin ei sotkeennu sänky.

Tietysti jos on oikein kovat kivut niin eihän silloin naiselle edes tee mieli.

Yhteistyössä