Menkat ja raskaana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitollinen vastauksesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitollinen vastauksesta

Vieras
Onko kellään tullut menkat, ja ollut siitä huolimatta raskaana? Oliko kuukautiset normaalit vai niukemmat, ja liittyikö niihin kuukautiskipuja?

mulle tuli ihan normaalisti yhdet, sitten kun toiset jäi pois niin siitä vasta muutaman viikon päästä tajusin olevani raskaana, neuvolas olin sit jo viikol 11. onneks olin päättänyt pitää lapsen, muuten ois ollut pikkanen hoppu.

ensimmäisestä lapsesta menkat jäi heti pois kun tulin raskaaksi. mä väitän, että tiesin jo ennen sitä olevani raskaana :)
no tästä toisesta alkoi menkat, runsaat menkat. mökötin ja söin karkkia, koska olin odottanut että ne ei alkaisi. no sitten alkoi pahoinvointi ja muut oireet. tein testin vaikka menkat ei myöhässä, kun juurihan ne oli ja runsaana..ja kaikki testit näyttikin plussaa. no tilasin lääkärin, että miten voin olla raskaana kun juuri pari viikkoa sitten oli runsaat menkat ja normi kivut. lääkäri teki ultran ja onnitteli hienoista sydän äänistä. oli rv 7. ja nyt tänään laskettu aika <3

samaa täällä miettien,hieman on epävarma olo?? viime kierto oli kummallinen huomattavasti niukempi ja myös vuodon aikana kn oli suht kova ja ylhäällä normaalisti pehmeä ja suu avoin

eräälle tutulleni on aina joka raskaudessa tullut menkat puoleen väliin raskautta asti. Tästä syystä on muutaman raskauden hoksannutkin vasta puolessa välissä kun liikkeet ovat alkaneet tuntumaan. Eikä kuulemma vuodossa ole ollut mitään poikkeavaa :whistle:

niin ja hänellä 5 lasta

mä sitä lääkärilta kysyin, niin se vaan naurahti, että ei mitenkään epätavallista vaan itseasiassa aika yleistäkin, että ekat menkat tulee. ..laskettu aika siis laskettiin sitten niistä oikeista edellisistä menkoista, koska tässä vaiheessa olin jo rv 7,vaikka menkat ollut ehkä noin kaksi viikkoa sitten. laskettuaika ei muuttunut muissa ultrissa kun parilla päivällä ( harvoin kyllä näin pientä aikaa ees muuttavat). eli ne menkat oli jotku vale menkat kai sitten.. en tiiä.

kiitos manna!
itse olen näitä oireita miettinyt vaikka menkat olivatkin,olen erittäin ärtyisä,väsynyt,alavatsalla tuntuu kummaa kuplintaa ja mulla yleensä koskee aivan törkeen paljon vuodon 1-3 pv vatsaan mutta nyt kipuilu oli 2 pv ennen kun vuoto alkoi ja vain ekana päivänä...

Yhteistyössä