Menkat ja kylpylä! Kellään kokemusta...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menkat TULISITTE jo..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menkat TULISITTE jo..

Vieras
Menkkojeni pitäis alkaa nyt 22päivä.. jokseenkin viime kuussa ne alko puoltoista viikkoa myöhässä. Hakevat vissiin viel paikkaansa kun olen ollut kaks v ilma menkkoja raskauksien takia.

Kysynpä siis.. että kun ei ole nyt varmaa niiden tuleminen ja olen nyt v loppuna menossa kylpylään jota en voi perua,enkä ala kyllä perumaan menkkojen takia..

Et onko kellään kokemusta siittä että menkat alkaisi vedessä ollessa taikka sillä alueella ollessa? Kuinka on käynyt? Oletko päässyt huomaamattomasti pois? onko vesi ollut kuinka verinen?

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
oletko kuullut tampooneista?

mut eikai tamponia voi laittaa ns turhaan? vai voiko?
kuukupin (muistaakseni) voi, suosittelen sen käyttöä :wave:

Mikä toi kuu kuppi juttu on? paljon siittä on puhetta mut sen enempää en ole kuullut/nähnyt.. sitäkö voi pitää tollasessakin tilanteessa ilman ongelmaa..? kuinka se käytännössä toimii? onko jotain sivustoa? mistä niit saa? hinta?

voi minitamponin laittaa valmiiksi. Ja i kai kellään muutenkaan menkat ala silleen että solkenaan valuu veteen yht'äkkiä? kyllä mä vaan tunnen sen mahassani jo päivää ennen kun mitään alkaa edes tipahteleen..

Alkuperäinen kirjoittaja :
varmasti lääkäri kirjoittaa sulle pillerit mennkkojen siirtoa varten tai laita varmuudeksi tampaksi pilhaan....

Ai kirjoittaa? voi voi, eihän niti menkkoi enää voi siirtää kun menkat on tän viikon aikana alkamassa. Pilsut olis pitäny aloittaa viime menkkojen jälkeen että onnistuis.

Mutta jos olet kuullut muunlaisesta tavasta, kerro toki!

Alkuperäinen kirjoittaja jenny:
voi minitamponin laittaa valmiiksi. Ja i kai kellään muutenkaan menkat ala silleen että solkenaan valuu veteen yht'äkkiä? kyllä mä vaan tunnen sen mahassani jo päivää ennen kun mitään alkaa edes tipahteleen..

Mä olen kuullut et minkäänlaista tampoonia ei saa laittaa, kuivattaa paikat. Ja mulla ei ole näiden raskauksien jälkeen tuntunu noita kouraisuja yms. Siksi nyt kyselenkin. Ei ole ollut mitään merkkejä niiden tulosta,

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
varmasti lääkäri kirjoittaa sulle pillerit mennkkojen siirtoa varten tai laita varmuudeksi tampaksi pilhaan....

Ai kirjoittaa? voi voi, eihän niti menkkoi enää voi siirtää kun menkat on tän viikon aikana alkamassa. Pilsut olis pitäny aloittaa viime menkkojen jälkeen että onnistuis.

on olemassa erikseen menkkojen siirtopillerit, sellainen keltarauhaskuuri. Teininä käytin niitä ennen kuin minulla oli varsinaisia e-pillerejä. Ne kyllä kerkee vielä alottaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jenny:

on olemassa erikseen menkkojen siirtopillerit, sellainen keltarauhaskuuri. Teininä käytin niitä ennen kuin minulla oli varsinaisia e-pillerejä. Ne kyllä kerkee vielä alottaan.

Varmaan täytyy sit soitela perhesuunnitteluneuvolan puolelle ja kysäistä. Mielelläni kun ne siirtäisin pois alta.. tiedossa olis 2vrk hääpäivä loma miehen kanssa

Laitat tulpan, kun menet sinne kylpylään ja otat pois, kun tuut pois sieltä vedestä. Et siinä parissa tunnissa kyllä ehdi kuivumaan. Ja ei nyt tietty tarvi mitään extraultaplustamppoonia laittaa, vaan ihan vaikka mini.

Alkuperäinen kirjoittaja Kitrus:
Laitat tulpan, kun menet sinne kylpylään ja otat pois, kun tuut pois sieltä vedestä. Et siinä parissa tunnissa kyllä ehdi kuivumaan. Ja ei nyt tietty tarvi mitään extraultaplustamppoonia laittaa, vaan ihan vaikka mini.

Mini ei kyllä edes pysy, paikat on vielä niin löysät.

Alkuperäinen kirjoittaja Kitrus:

Mini ei kyllä edes pysy, paikat on vielä niin löysät.

No pidä housut jalassa altaassa ni ei pääse putoomaan.

No voi hyvä luoja sentään. Kyllä voi laittaa tamponin pariksi tunniksi siltä varalta että ne alkaa juuri silloin kun olet altaassa.
Vai alatko mieluummin vuotaa verta altaaseen? Tulee kalliiksi putsata se.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
No voi hyvä luoja sentään. Kyllä voi laittaa tamponin pariksi tunniksi siltä varalta että ne alkaa juuri silloin kun olet altaassa.
Vai alatko mieluummin vuotaa verta altaaseen? Tulee kalliiksi putsata se.

No minähän sen varmasti putsaanki :D LOL! Ja joo, mini ei pysy.. tulee aika epämiellyttävä reissu kun tamppooni hankaa ! Koittakeehan jo uskoa ettei tuo ole hyvä idea!

Yhteistyössä