Menkat hukuksissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surusiipi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surusiipi"

Vieras
Ja kyllä, tiedän, että näitä aloituksia on vaikka kuinka monia ollut ja tiedän, että testillä hommasta selviäisi, mutta....

Nyt menossa kp 32/28, kuukautiset ovat AINA olleet likimain kellontarkat, ei ole koskaan menneet yli 28päivän ja viimeistään kp 26 ovat alkaneet kivut. Kp 32 eikä vieläkään niitä kunnon menkkakipuja. Alavatsaa vihlaisee satunnaisesti oikealta puolelta ja rinnat ovat kipeät, mutta eivät nekään oikein menkkamaisesti.
Nälkä tuntuu olevan ihan koko ajan, vaikka juuri olisi syönyt vatsan täyteen, mutta sitten taas toisaalta huono olo on pitänyt aika tiiviisti seuraa viime päivät. Sanoisin, että krapula ilman alkoholin nauttimista.

Normaalisti ennen kuukautisten alkua olen kuiva kuin saharan autiomaa, nyt tuntuu, että koko ajan pitää vaihtaa pikkuhousun suojaa, kun valkovuoto ja limailu on hirveän runsasta ja puuttuu se hajukin, jonka aina kertoo siitä, että menkat ovat alkamassa.

Olenko tulossa hulluksi, vai onko tässä nyt jotain?

Joo tosiaan kun tiedät et näitä alotuksia on täällä palstalla paljon, ja ilmeisesti luet usein, niin ymmärrät varmaan ettei kukaan oikein jaksa vastailla miljoonatta kertaa näihin. Tee se raskaustesti ja laita vaik kuva siitä sit, ovat vähän jännempiä ku ovikset ja kp sejase...

Se vitsipä piilee siinä, että tähän rakoon ei ole rahaa edes sen yhden testin vertaa... Eli vähintään maanantaihin asti pitäisi odottaa ja käydä lääkärissä...

Ok ymmärrän. Onko sulla kaveria jonka kanssa voisi jännittää tulosta? Entä miestä? Voisin kyllä kuvitella itseni tänne myös kertoilemaan oireita, mutta...

Nyt munkin täytyy kyllä ihmetellä... Ei oo rahaa ostaa muutaman euron testiä mutta silti ollaan lasta tekemässä. Ymmärrän erittäin hyvin että tilanteet muuttuu ja vaihtelee, olen sellaisia tilanteita itsekin kokenut. Mutta jos ei oikeesti oo varaa ostaa testiä niin millä ajattelit sen lapsen ruokkia?
Jäi myös epäselväksi mitä sä maanantaina sielä lääkäris tekisit?

Niin kuin aiemmassa viestissä sanoin, niin tuli tuossa yllättävä menoerä, joka vei kaikki rahat säästöjä myöten. Normaalisti on kyllä rahaa kaikkeen tarvittavaan ja ylimääräistäkin jää.
Ja löytyipä tuolta nyt sen verran rahaa, että testin saan haettua.
Lääkäriin olen muutenkin maanantaina menossa, niin olisihan siinäkin testin saanut pyydettyä.

• Tykkää
Reactions: InLove_
mulla oli tommmosta, melkein kk myöhässä.Ihan samat oireet, olin ihan varma että meille tulee vauva. Tein ainaki kymmenen testiä, yhdessä haamu. Päätin, että menen keskiviikkona neuvolaan. Tiistai iltana alkoi vuotamaan aivan yhtäkkiä.. Joko olin raskaana ja luonto hoiti hommansa, karsi raukan pois tai sitten olin stressaantunut (en kyllä tiedä mistä).

Yhteistyössä