Menkat hukassa.

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Joopa joo, ei ole vieläkään kuukautiset alkaneet :( Tein sillon ne testit jotka näytti mitä sattuu, sen jälkeen ajattelin että kyllä ne menkat sieltä tulee kun koittaa olla stressaamatta. Koko ajan on menkkatuntemuksia, alavatsassa juilii hieman ja koko ajan saa ravata vessassa kun tuntuu että menkat alkaa. Mutta ei ala... Tuntuu että tää mun PMS:kin helpottaa, mua ei enää kiukuta eikä itketä niin helposti. Ruoka kyllä maistuu ja jos en saa ruokaa niin silloin tulee pientä kiukunpoikasta :) Niin ja mulla on alavatsa aivan turvoksissa, en saa vedettyä sitä "sisään" ollenkaan...

Vuosisadan menkkapurkausta odotellessa...

...nimittäin pakko sanoa että mulla nuo "varmat menkkatuntemukset" oli eka raskausoire... ihan normaalit menkkaoireet kertaa kymmenen, kuljin rätit pöksyissä pari päivää ennenkuin tajusin edes testata, olin niin varma että ihan just alkaa...

En tehny sitten ollenkaan enää testiä... Tuli niin turhautunut olo että ajattelin että jos jatkan normaalia elämää niin kyllä ne menkat sieltä tulee. Haen huomenna tai maanantaina sitten sen kunnon testin jos ei menkkoja näy...

Yhteistyössä