Menkat hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kataka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kataka

Jäsen
06.01.2010
74
0
6
Osaisikohan joku auttaa? Mulla on nyt menossa ivf:n tuoresiirron jälkeinen kierto (tyhjennysvuoto tuli) ja menkat on myöhässä viikon. Raskaustesti näyttää negaa eli raskaana en ole. Huolestuttaa vaan, kun rinnoistakin tulee suihkussa käydessä vähän nestettä ja nuo menkat ei ala. Itse mietin olisiko kyseessä kysta tai prolaktiini koholla. Aion kyllä soittaa lääkäriin maanantaina, mut olisin kiitollinen, jos joku osaisi auttaa. Silloin kun menkkojen olis pitäny alkaa normikierrossa, mulla oli koko päivän normaaleja menkkakipuja ja rinnat olivat tosi kipeät. Myös muutenkin rinnat on kipuillut ajoittain, mut nyt taas ei pahemmin. Tarkoitus olisi tehdä pas tulevaan kiertoon, mut näyttää nyt pitkittyvän tämä kierto oikein kunnolla.

Mulla on kans meneillään vieläkin se ivf:n jälkeinen "kierto", nyt kp62/n.27! Menkkakipuja oli mullakin niihin aikoihin kun piti alkaa mutta häivääkään punasta ei vaan oo näkyny. Mulla todettiin reilu viikko sitten isohko kysta munasarjassa, liekö se sitten syynä kun muuten aina ollu suht säännölliset kierrot. Tisseistä oon saanu puristettua tippoina väritöntä nestettä. Kipeenä ne ei oo ollu koko aikana. Nyt oon syöny 10 päivän kuurin Primolutia ja jään jälleen odotteleen menkkoja, että sitä passia vois yrittää..

Kiitos risupesä vastauksesta! Onpa sulla menny tosi pitkäksi kierto. Toivottavasti nyt alkaa, kun oot syöny Primolutia :) Mulla nyt sit alkoi tänään aamulla menkat, mistä oon tosi iloinen. Edelleen vähän mietityttää tuo neste. Pidän peukkuja sulla =)

Yhteistyössä