Menkat etuajassa,raskaanaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisa

Vieras
Mulla kierto on 30pvä ja menkat alko 28:na kiertopäivänä. Mielestäni ne on olleet hieman kivuttomammat kuin yleensä,vuoto on aikalailla normaalia,ehkä hitusen niukempaa kuin normaalisti mutta ei kyllä paljoa.Nyt toinen vuotopäivä menossa ja on loppumaan päin.yleensä kestää 3-4päivää.Muutama hyytymä on tullu myös. Ennen menkkojen alkua rinnat olivat normaaliin verrattuna kipeämmät kuin yleensä ennen menkkoja.Nyt kuitenkin rinnat ei ole oikeastaan arat ollenkaan. Tuskin on mitään toivoa että olisin raskautunu? Se vaan mietityttää kun menkat alko 2pvä normaalia aiemmin ja tänään on vasemmalla puolella alavatsaa tuntunu pistoksia..onko kellään vastaavia kokemuksia ollu??

Etkö kuitenkin hankkisi testiä apteekista, se sen sulle kertoo :) Harvalla ihmisellä aivan kellontarkka kierto on, mutta jos olet yksi heistä niin tee testi, sillä se selviää.

Monet alkuraskauden oireet muistuttaa menkkaoireita ja päinvastoin. Ihmisen kroppa on omituinen systeemi..

Kaipaisin pikaisesti vastausta! Eli normaalisti kuukautisvälini ovat erittäin epäsäännölliset esim 23-30 päivää. Viime lauantaina olin yhdessä pojan kanssa, ei oltu yhdynnässä, mutta suihin otin ja muutenkin oltiin intiimisti kontaktissa. Sukuelimemme eivät mielestäni kohdanneet. Olen neitsyt, tuo oli siis ensimmäinen kerta kun olin mitenkään lähemmässä kontaktissa pojan kanssa! Ajattelin että eihän tuossa mitään, vaikka ei suojauduttu, mutta en pitänyt tärkeänä kun ei oltu yhdynnässä (siis hän sisälläni). Valkovuoto on ollut aika runsasta sitten lauantain ja tänään alkoi sitten "menkat". Mutta menkkoja en ollut odottanut ennenkuin ehkä aikaisintaan 6 päivä.
Voiko tämä siis liittyä jotenkin tuohon lauantaihin??
En kai voi olla raskaana, vai voinko?? Olen kuitenkin edelleen neitsyt.
Ovatko nämä kuitenkin vain normit menkat jotka tulivat liian aikaisin vai onko tällä jotain tekemistä lauantain kanssa?
Eihän nämä "menkat" voi olla mitenkään merkki raskaudesta (joka muutenkin jo kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä)??

Olisin todella kiitollinen pikaisista neuvoista.

Yhteistyössä