Mulla on mahaa juilinut välillä pahastikkin nyt jo 3pv ajan kummallekkin puolella ihan tuone häpyluun ja munasarjojen kohdille. Koko ajan on sellainen olo että menkat voisivat alkaa.Tuntuu että kohta valahtaa 5litraa verta housuihin Rinnat hieman arat mutta ne nyt on aina ennen menkkoja.Väsymystä ei ole havaittavissa muuta kuin eilen illalla nukahdin normaalia aiemmin.Eli siis luulen että ne menkat alkaa mutta mitä tuo maha kipu on? Mulla aina vasta alkanut saman tien kun ensimmäinen veri tippa ilmistyy. Muilla kokemuksia raskauden aikana? Tänään siis menkkojen oletettu alkamispäivä. Turhalta tuntuisi täältä testiä lähteä ostamaan nyt 20km päähän ja sitten ne kuitenkin alkaisi Alkaisi sitten jo, ei tarvisi jännittää. Yritystä takana 8kk.
mulla ainakin oli alavatsa kipeä ja viilsi ja turvotti viikon ajan ennenku uskalsin vasta tehdä testin menkat siis oli sillon sit jo viikon myöhässä.. joten ihan hyvinkin voi olla raskaus kyseessä.. musta tuntui meinaan myös kokoajan siltä,että kohta valahtaa ja paljon !
Samat fiilikset ovat olleet täälläkin! Poika 2kk.Eli ei kun testin ostoon. Toivotaan plussaa. Tai sitten odottelet muutaman pävän josko ne kuukautiset tulisi. Mutta tiedän toss vaan järki meinaa lähtä
mulla aina samat oireet ennen kuukautisia ja ennen plussaa. alavatsan ja -selän jomotusta ja vihlaisuja munasarjojen kohdalla. vasta kun kuukautiset jäivät tulematta, tiesi lähteä testin ostoon. väsymykset ja pahoinvoinnit tulivat aina vasta viikkoja plussan jälkeen. odottele vaan rauhassa muutama päivä, vaikka helpommin sanottu kuin tehty toivottavasti tärppää! Mekin yritettiin esikoista neljä vuotta, ennen kuin tärppäsi (luomuna). nyt neljäs tulossa
Taidan lähteä testin ostoon, vaikkakin sitten menisi hukkaan. En voi uskoa että voisin raskaana olla ja varma että menkat alkaa mutta olin laskenut kuukautisten oletetun alkupäivän väärin. Eilen olisi pitänyt alkaa ja nyt ei hermot kestä enää Kyllähän mahdollisen raskauden pitäisi jo näkyä.
[QUOTE="mIIna";22858767]Mulla on mahaa juilinut välillä pahastikkin nyt jo 3pv ajan kummallekkin puolella ihan tuone häpyluun ja munasarjojen kohdille. Koko ajan on sellainen olo että menkat voisivat alkaa.Tuntuu että kohta valahtaa 5litraa verta housuihin Rinnat hieman arat mutta ne nyt on aina ennen menkkoja.Väsymystä ei ole havaittavissa muuta kuin eilen illalla nukahdin normaalia aiemmin.Eli siis luulen että ne menkat alkaa mutta mitä tuo maha kipu on? Mulla aina vasta alkanut saman tien kun ensimmäinen veri tippa ilmistyy. Muilla kokemuksia raskauden aikana? Tänään siis menkkojen oletettu alkamispäivä. Turhalta tuntuisi täältä testiä lähteä ostamaan nyt 20km päähän ja sitten ne kuitenkin alkaisi Alkaisi sitten jo, ei tarvisi jännittää. Yritystä takana 8kk.[/QUOTE]
Samoilla oireilla ja yrityskerroilla tuli plussa
Eli toivotaan että soot yhtä onnekas ja saat sen plussan! :')