menkat e-pillereiden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pia

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
2 678
0
36
Mites muilla on menkat alkanut pillereiden lopettamisen jälkeen? Tyhjennysvuoto tuli ja jos mun vanha kierto pitäs paikkansa menkkojen olis pitäny alkaa eilen, raskaustesti näytti negaa. Että kauanko odottelen ennen lääkärissäkäyntiä ? Onko se 2viikkoa, kuukausi vai kuinka :D

että paljonko se kierto voi heittää? Yksilöllistä tiedän, mutta jos kokemuksia sais :wave:

Mulla oli ensimmäiset 4 kiertoa jotain 50-60 päiväsiä, sen jälkeen yksi 28 ja seuraavasta raskaaksi. Paljon testejä tuli tehtyä noissa ekoissa kierroissa, mutta oikeasti kroppa toimi vasta puoli vuotta lopettamisen jälkeen. Paljonhan kuulee myös näistä ei-luomu menkkoja ennen raskaaksi tuloa, ehkä se onkin näin sulla :)

Apua :o mähän ehdin tulla hulluksi jos joudun oottaan 50-60päivää :laugh: ja rahaa menee kun tekee testejä että jos sittenkin olis raskaana :D

No ei kai se auta kun odotella et miten tää kroppa rupee toimimaan :) ja saa laittaa lissää kokemuksia!

Hulluksihan siinä meinasi tulla, mutta parin kierron jälkeen rupesi tajuamaan ettei ole raskaana kuitenkaan. Mitä pillereitä söit? Itse soin yhdistelmiä ja näin meni, mutta kaveri mini ja heti kierto normaali...

yhdistelmiä..

Voi hitto |O mulla on jo 4 lasta enkä missään vaiheessa noiden kanssa oo ollu tämmönen hullu kuumeinen :D kai tuntuu että ikä tulee vastaan vaikka 10v on vielä lastentekoaikaa periaatteessa :laugh: mutta eipä se auta ku odotella ja odottavan aika on pitkä!

Ja kaippa mä jossain vaiheessa raskaudun :)

Yhteistyössä