Siellä on hyvä sää
Äkäinen Hra Majuri 25.04.2015 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Coeur de Glace: Näytä alkuperäinen viesti Enkä mee. Meen kohta nukkuu. :vampire: Click to expand... Taas :O
Alkuperäinen kirjoittaja Coeur de Glace: Näytä alkuperäinen viesti Enkä mee. Meen kohta nukkuu. :vampire: Click to expand... Taas :O
FreezeCat 25.04.2015 #5 ...no eikö myö olla jo ihan pihalla, kun täällä palstaillaan :ashamed: Nää, koko päivän oon riekkunu ulkosalla, nyt on hyvä olla sisälläkin. Ja totta - siellä on hyvä keli!
...no eikö myö olla jo ihan pihalla, kun täällä palstaillaan :ashamed: Nää, koko päivän oon riekkunu ulkosalla, nyt on hyvä olla sisälläkin. Ja totta - siellä on hyvä keli!
Coeur de Glace 25.04.2015 #6 Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30797023: Taas :O Click to expand... Olin tänään töissä ja myös huomenna.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30797023: Taas :O Click to expand... Olin tänään töissä ja myös huomenna.
Äkäinen Hra Majuri 25.04.2015 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Coeur de Glace: Näytä alkuperäinen viesti Olin tänään töissä ja myös huomenna. Click to expand... okke Reactions: Coeur de Glace
Alkuperäinen kirjoittaja Coeur de Glace: Näytä alkuperäinen viesti Olin tänään töissä ja myös huomenna. Click to expand... okke