menkää nyt sinne marjametsään...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
hyvät ihmiset ku jatkuvasti saa lukea kuinka on talous tiukalla. Auttaa talvella paljon kun ei tarvi välipaloja ostella vaan saa tehdä kiisseleitä ym. Tähän aikaan vuodesta monella jää marjoja puskiin yli omien tarpeiden, tarjotkaa niitä poimittavaksi tai kysykää saatteko poimia, niistä saa mehua. Porkkanoita suoraan kasvattajalta, esikypsyttäkää ja laittakaa pakkaseen jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Rv 41:
Menisin jos vaan jaksaisin. :(
En vaan enään jaksa.
Vähän olen poiminut ja lisääkin tarvittais. Mies ei kerkee ja muilla en viitsi poimituttaa.
Mä voisin poimia sulle marjat!! Mikään ei oo niin ihanaa syksyllä kuin puolukoitten poimiminen. Ikävä kyllä itselleni en voi poimia, koska meidän väliaikaisessa vuokra-asunnossa ei oo PAKASTINTA! Kävin vkl lasten kans poimimassa sen verran, että sain keiteltyä marjapuuron :p

säilöjä
just haettiin kavereilta satsi omppuja ja viedään ne mehustamoon. hilloa olen jo keittänyt litratolkulla. vadelmia kasvaa tässä lähitienoolla niin että saatiin 10 litraa pakkaseen. puolukoita jos vielä saisin mökiltä kerättyä tuossa syksymmällä. koskas ne muuten on kypsiä?

Yhteistyössä