menkää lenkille lihavat laiskat

• Viestiketjun aloittaja terveysterroristi
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Ei hitto, eiköhän se ole meidän muiden päätettävissä milloin lenkillä käydään, ei siihen kukaan pysty toista käskemään, et edes sinä ap. Mikäs sua oikein pännii meissä "läskeissä" että pitää noin patistaa meitä liikkumaan? Jokainen meistä tietää varmaan ylipainon haitat ilman sun ojennustakin mutta kaikki eivät vaan tee niinkuin sä haluat, jokainen lenkkeilee silloin kun hyvältä tuntuu ja siihen on mahdollisuuksia. Entäpäs jos lapset on päiväunilla eikä ole hoitajaa, niin ei siitä oikein kyllä lenkille lähdetä kun ei viitsi niitä äidin kullannuppuja kesken unienkaan herättää. Mutta niinkuin joku äiti sanoi että mee vaikka hoitaa jonkun muksua että äiti pääsee lenkille mutta eihän se sulle käy, pitää vaan täällä palstalla marmattaa. Mutta sepäs sattui, me niin tykätään istua koneillamme ja olla palstalla lukemassa sun idioottimaisia aloituksias ja muita ettei paljon nyt ehdi lähteä mihinkään.

vieras
mä tempasin eilen 11 kilsan juoksulenkin ja nyt on kyllä sanottava että MEEHÄN TERVEYSTERRORISTI IHAN KESKENÄS TONNE HELTEESEEN TIRISEMÄÄN!! hitto kun vanhoja luita ja lihaksia oikein kivistää, hyvä että pääsin ylos sängystä aamulla. ei pitäis vanhan enää innostua riekkumaan tolleen...

tossuliini
:LOL: :LOL: :LOL: Kyllä me kuollaan nyt nauruun täällä noitten letkauksies takia, ap, ei millään pahalla mut jos nyt ite kuiteskin menisit tonne suunnittelee liikuntajuttuas ja antasit meidän olla täällä koneillamme rauhassa, voi sua reppanaa.

tossuliini
Mä meinasin tehä tänään tytön viimeisen lomapäivän kunniaksi lettuja. Pidetäänks naiset lettukestit? Paitsi eihän ap ehdi kun pitää meitä vahtia ettei syödä liikaa. :LOL: :LOL:

tossuliini
Sori, käsitin väärin, tietysti se oli ap:lle tarkotettu. Mutta olisi kiva perustaa lettukerho ihan näin meidän naisten kesken mutta tuskin ap haluaa sinne eikä mekään varmaan haluta noin tiukkapipoista ihmistä meidän kerhoomme.

Huomasin nyt yhden jutun kun olin poissa vähän aikaa ettei ap ole enää vieraanamme. Rupesikohan ap kyllästyttää saarnaaminen meille "läskeille" kun huomasit ettei siitä ole mitään apua? Vaikka ei sen puoleen, ei tuu ikäväkään vaikket enää tuliskaan takas.

Yhteistyössä