menkää lenkille lihavat laiskat

• Viestiketjun aloittaja terveysterroristi
  • Ensimmäinen viesti
terveysterroristi
Täällä istutte aamusta iltaan ja mussutatte ties mitä ruudun ääressä, hävetkää!!!

Hilatkaa löllyvät persauksenne pihalle ja jalkaa toisen eteen!!!!Mars!

Ja jos joku laiha on eksyny joukkoon, niin mars siitä lihaskuntoliikkeitä tekemään permannolle!!!

terveysterroristi
Kyllä sitä nyt ollaan niin liikunnallista niin liikunnallista-provoja olette kaikki!!!! Muka lenkillä olleet....HAH!!!! ja HAH!!!! Ja PYH sanon minä ja tarkoitan sitä-PYH!!!!!!!

tossuliini
Mä kävin eilen lenkillä, tein jopa tunnin lenkin sauvoilla ja tänään imuroin tän huushollin (melkein 100 neliöö) että hiki tuli. Mutta ap, mee sä meidän puolesta kun oot noin kova liikkumaan. Jos joku vippais mulle jotain namia. Kiva ärsyttää sua ap,mut sä et ole oikein sanonko mitä? Mut antaa olla, enpähän viitti ettei tule paha mieli sulle.

triplamama
enhän mä ole tänään ehtiny syödä! ja eilen kävin urkkamassa, illalla spinnpump ja kunhan vauva herää ja syö, mennään sittenki poimiin niitä marjoja: menee varmaan pari h.

terveysterroristi
Alkuperäinen kirjoittaja tonniperse:
tule vahtimaan lapsia niin lähtisin mielelläni!!! Joten voisitko hilata sen treenatun perseesi tänne!
Otappa kuule muksut mukaan ja teet siinä kävellessä hyppelyitä ja kyykkyjä ja muita niin tirisee.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja terveysterroristi:
Täällä istutte aamusta iltaan ja mussutatte ties mitä ruudun ääressä, hävetkää!!!

Hilatkaa löllyvät persauksenne pihalle ja jalkaa toisen eteen!!!!Mars!

Ja jos joku laiha on eksyny joukkoon, niin mars siitä lihaskuntoliikkeitä tekemään permannolle!!!

Hei eiks sun tarttis olla lenkillä ym,tai veryttelemässä tai suunnittelemassa lopun elämäsi kuntoilua?Hopi hopi,mitäs siinä levittelet takapuoltas,ja varro ettei repsahda niinkuin meillä...no HOPI,HOPI,mitä sä täällä vielä haudot!!!=)

Yhteistyössä