Menkääpäs mammat sinne ulos vaikka hiihtämään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miuksi

Vieras
Niin minä aion kohta tehdä, kunhan ukko kotiutuu. Aivan mahtavan ihana ilma, aurinko paistaa ja kymmenkunta astetta pakkasta, just mitä mainioin hiihtokeli! Ihanaa kun kevät tulee (on jo!) ja ilmat vaan paranee! =)

Meillä ei kyllä aurinko paista ja on melkein + asteita ja hiihtokelit alkaa olla lopuillaan. Ulos lasten kanssa kyllä taidan vielä lähteä ja sitten illalla vielä mammojen kanssa leffaan, mies jää lasten kanssa painiskelemaan iltamatsit.

Sukset oon aikapäiviä sitten hukannut jonnekin. Ja toi puoltoistavuotias pitäis laittaa sitten siksi aikaa jonnekin - pulkkaan..? Ei oikein nyt tällä hetkellä innosta ajatus, ehkäpä sitten kun tuo nuorimmainenkin pääsee ladulle...

No meillä lähti mamma töihin ja sit olikin iskän vuoro ulkoilla lasten kanssa. Kivaa oli, tytöt hiihti taloa ympäri ja nyt jäivät sitten jatkamaan muita leikkejä. Pienimmäisen kanssa tultiin sit laittaa safkaa tulemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja JaS:
hiihto ihanaa,helmikuun ajan oon jaksanut käydä ja jatkan niin kauan kuin kelejä piisaa!!teinpäs vielä"vanhaan malliin"itse ladun :)

Hieno homma, minä tykkään kans. Meiltä lähtee latu tuosta pihan nurkalta, kiertää metsässä ja peltojen laitoja. Siinä mieli lepää kun pääsee ladulle! (lihakset ei ;)

Just tultii pitkältä ulkoilulta, käytii lasten kanssa lähisaaressa eväsretkellä :D ei kylläkään aurinko paista, mut muuten oli mukavaa. Kaakaot juotii ja sämpylät maistu :D

Yhteistyössä