H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Joten kysynkin tässä, jotta millä sivuilla surffailette samalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Joten kysynkin tässä, jotta millä sivuilla surffailette samalla?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:
mitähän tähän nyt pitäis sanoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:
Mitäs siihen sitten sanois. Kiitos?
Mun takana on kaks miestä jotka puhuu toleransseista ja käyristä päläpäläpälä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:
no kiitos.
ei ne ole miehiä jos päissään tommosia juttelee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Must olis kiva löytää joku "yhteisö" jossa rupatella aina joskus, kun uni ei tule joko minun silmiini tai jonkun lapseni silmiin ja siten siis valvon..
Täällä on kyllä päivisin kovasti vilskettä, vaan silloin itse harvemmin tänne ehdin. Näin öisin on kyllä aika kuollutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:
no kiitos.
ei ne ole miehiä jos päissään tommosia juttelee![]()
Ei ne on olevinaan muusikoita.
Valitettavasti me ei olla takahuoneessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hono harmaana:Valitettavasti me ei olla takahuoneessa![]()