Viikon varoitusaika, hoitopaikkaa ei tällä hetkellä :/
Työtä viitenä päivänä viikossa.Työaika 10-16
Työtä viitenä päivänä viikossa.Työaika 10-16
niinpä ja päälle vielä matkakulut, hoitomaksut :/Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:En lähtisi. Pikaisella laskemisella tuosta ei jää bruttopalkaksikaan kuin alle tonni.
Niin ja sitten tuo työmatka........Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:En lähtisi. Pikaisella laskemisella tuosta ei jää bruttopalkaksikaan kuin alle tonni.
edestakaisin 66kmAlkuperäinen kirjoittaja jos en ehkä kai:edestakaisin 33 km vai suuntaansa ? aika pitkä jos suuntaansa mutta laske kannattaako..
olen työttömänä, mut sanoivat että eivät ota, kun olin rehellinenAlkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:No jos on työttömänä, niin eiks se oo vähän pakko mennä (eiks siitä saa karenssia, jos ei mene?) Ne ei nykysin hyväksy vissiin välimatkaakaan selitykseks..surkee palkka kyllä.
Etkö edes kaljalle?Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Mä en lähde mihinkään alle 10?.
Firmalla ei kannata työskennellä.Tai siis mä en ainakaan työskentele. Kaupungilla on parempi palkka ja paremmat edut.Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:ite teen tuota työtä ja tunteja itellä ollut aina yli 7. Koska hoitomaksut ja bensat maksaa niin noista tunneista ei jää muuta kun työssä käymisen ilo. Ja jos lapsi sairastuu ja olet pois niin menetät päivän palkan jollet ole ollut 2 vuotta töissä.
Ookkei, sinne voin lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja hä:Etkö edes kaljalle?
Sama periaate minulla. Ollaan laskettu, että työmatkat ja lapsen hoitokulut kun maksaa, niin ei minun paljon kannata pienemmällä palkalla lähteä töihin. Mies voi tehdä sen verran ylimääräisiä tunteja.Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Mä en lähde mihinkään alle 10?.
Mitään järkeä lähteä jos elämiseen ei jää tarpeeksi rahaa.Jos en olisi yh niin voisin harkita.Alkuperäinen kirjoittaja *:Sama periaate minulla. Ollaan laskettu, että työmatkat ja lapsen hoitokulut kun maksaa, niin ei minun paljon kannata pienemmällä palkalla lähteä töihin. Mies voi tehdä sen verran ylimääräisiä tunteja.