Menisitkö siivoustöihin 7,81?:n tuntipalkalla, työaika 6h/pv, työmatka n 33km?

Mä sanoin rehellisesti, että en ole kiinnostunut, mutta jos karenssi tulisi, niin sit menisin, mutta hampaat irvessä tekisin.Kaikenlisäksi tytöllä ei ole nyt hoitopaikkaa.
Saattasin olla toista mieltä jos ei olis niin pientä lasta, et tarvis viedä hoitoon

siivooja
ite teen tuota työtä ja tunteja itellä ollut aina yli 7. Koska hoitomaksut ja bensat maksaa niin noista tunneista ei jää muuta kun työssä käymisen ilo. Ja jos lapsi sairastuu ja olet pois niin menetät päivän palkan jollet ole ollut 2 vuotta töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:
No jos on työttömänä, niin eiks se oo vähän pakko mennä (eiks siitä saa karenssia, jos ei mene?) Ne ei nykysin hyväksy vissiin välimatkaakaan selitykseks..surkee palkka kyllä.
olen työttömänä, mut sanoivat että eivät ota, kun olin rehellinen

en lähtis..
joskus olin 10? tunti ja matkaa suurin piirtein saman verran, kilometrikorvauksia sain toimistolta "työmaalle" , eli keskimäärin noin 10-20km / pvä ja koskaan ei tienny mihin seuraavaks joutuu siivoomaan..

Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:
ite teen tuota työtä ja tunteja itellä ollut aina yli 7. Koska hoitomaksut ja bensat maksaa niin noista tunneista ei jää muuta kun työssä käymisen ilo. Ja jos lapsi sairastuu ja olet pois niin menetät päivän palkan jollet ole ollut 2 vuotta töissä.
Firmalla ei kannata työskennellä.Tai siis mä en ainakaan työskentele. Kaupungilla on parempi palkka ja paremmat edut.

vähän riippuu mitä hoitomaksujen ja bensakulujenjälkeen jäis käteen.
toistaseks en vois lähtee tommosella palkalla tekeen kun saan enempi kun olen kotihoidontuella pesueenkanssa kotona. mutta kun tuki loppuu ni sittenhän se ois jo pakkokin mennä vaikka palkka oiskin huono.
mulla on n.10? palkka tunnissa ja osa-aikatyö. jos teen 120tuntia kuussa ni ei sekään ois tarpeeks kun siitä vähentää hoitomaksut ja bensat.. samanverran saan kotihoidontukee.

*
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Mä en lähde mihinkään alle 10?.
Sama periaate minulla. Ollaan laskettu, että työmatkat ja lapsen hoitokulut kun maksaa, niin ei minun paljon kannata pienemmällä palkalla lähteä töihin. Mies voi tehdä sen verran ylimääräisiä tunteja.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Sama periaate minulla. Ollaan laskettu, että työmatkat ja lapsen hoitokulut kun maksaa, niin ei minun paljon kannata pienemmällä palkalla lähteä töihin. Mies voi tehdä sen verran ylimääräisiä tunteja.
Mitään järkeä lähteä jos elämiseen ei jää tarpeeksi rahaa.Jos en olisi yh niin voisin harkita.

vieras
En todellakaan. Minun minimipalkkatoive/kk on 1800euroa. Sen alle en lähde töihin.

Meidän naisten pitäisi osata pyytää enemmän palkkaa, koska ei ne palkat muuten nouse.

Yhteistyössä