Menisitkö neuvolaan

  • Viestiketjun aloittaja pulma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
pulma tämäkin
jos huomenna on taas tällainen kova pakkanen -25-30, niin luultavasti mulla tulee vaikeuksia auton kanssa. Tuo vepasto kun kuluttaa akkua ja akku on jo vanha. Keskiviikkona ei lähtenyt käyntiin vaikka ei ollut läheskään näin kova pakkanen. Neuvolaan sen verran lyhyt matka, eli ei edes lämpene kunnolla matkalla. Ja vaikka kotona lähtiski käyntiin niin miten sitten siellä, kun ehtii taas kokonaan jäätyä. Soittaisinko aamulla heti suosiolla neuvolaan vai yrittäisinkö kuitenkin.
 
ap
no minusta neuvola ei ole niin tärkeä että maksaisin taksikyydistä useamman kympin. Mulla on kolme lasta ja matkaa kuitenkin 4,5km(autolla mennen lyhyt matka). Aika on jo kymmeneltä ja en viitsis herättää lapsia kovin aikaisin, että ehtisin ajella puoli tuntia.

ja siis voi olla että tuo koko roska ei sano mitään kun yritän pihalla käynnistää.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä on matkaa neuvolaan noin 5 kilometria ja matka maksoi tänään 12,5 euroa, suosittelen taksin käyttöä lämpimästi!
25 e että käy neuvolassa, kyllä minä vaihtaisin päivää. vaikka olis 10e. puhelu ei kovin paljon maksa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
mitä välii mitä me muut tehtäis. meet jos sitä tuntuu. jos on liian vaikeaa niin jää kotiin. :eek:
kuhan huvikseen mielipiteitä kysyn kun tämmöstä mietin. Älä ota liian vakavasti... En minäkään viitsis neuvolareissusta nuin paljoa maksaa. Tuskin pistävät pahakseen jos aamulla soitan että ei tulla.

 

Yhteistyössä