Menisitkö kauneusleikkaukseen?

Luetaanko rintojen pienennys kauneusleikkaukseksi???

Jos luetaan niin sitten olen ollut kauneusleikkauksessa..... ;)

Silmäluomia voisin kuvitella joskus kohottavani kirurgin avulla vaikka kammoan lääkäreitä ja leikkauksia noin yleensä....
 
Meillä tuli pari kuukautta sitten ohjelma, juuri kauneusleikkauksista. Olihan siellä niitä hyviäkin eli onnistuneita, mutta myös epäonnistuneita leikkauksia. Ja se karisti ne vähäisetkin himot mennä leikkaukseen. eli olen tyytyväinen itseeni.
 
Tähän mennessä en ole tuntenut tarvetta :) mutta voisin kuvitella kauneusleikkauksen esim. jos sattuisi joku onnettomuus mistä jäisi pahoja arpia kasvoihin.
Mielestäni monet julkkikset on muuttunut "rumemmiksi" kauneusleikkausten jälkeen, ts. eivät ole enää ollenkaan luonnollisen näköisiä.
Enkä ymmärrä miksi pitäisi miehen takia mennä...ennemmin ukko vaihtoon!
 
En miekään menisi. Vaikka alkaa olla ryppy siellä ja toinen täällä, niin olen tyytyväinen itteeni näin.
Ja jos mies alkaisi puhua, että olis tarvetta miun mennä, niin tekisin rentunruusun ehdotuksen lailla - ukko vaihtoon! =)
 
Kyllä on suhde heikolla pohjalla, jos miehen takia pitäis leikkaukseen mennä. Uskon, että hyvin harvassa on sellaiset. suurin osa tekee sen ihan itseään varten.

Pientä kohennusleikkausta en kuitenkaan sekoittaisi amerikkalaiseen muodonmuutokseen, jossa haetaan vaikkapa jonkun julkkiksen ulkonäköä. Itsestänsä pellen ovat tehneet myös jotkut julkkikset itse kuten mickey rourke tai axl rose ja lukuisat amerikkalaiset naiset, kuten dallasin pamela. Hannele lauri alkaa myös olla aika erikoisen näköinen.

Keski-ikäinen ystäväni harkitsee parhaillaan silmäluomien kohotusta. Hän on perinyt äidiltään roikkuvat luomet. Myös äitinsä on leikkauttanut omansa. Minulla ei ole mitään tuon tyyppistä kauneusleikkausta vastaan, jossa haetaan omaa aitoa ilmettä, sitä miltä sisäisesti tuntuu. Miksi pitäisi tyytyä johonkin iän tuomaan epämukavaan ja epäedulliseen kauneusvirheeseen vain siksi, että se on luonnollista?

Vielä en ole kohdallani miettinyt mitään muokattavaa, mutta kymmenen vuoden kuluessa saatan hyvinkin piristää katsettani, jos se tulee ajankohtaiseksi.
 
En näe mitään pahaa kauneusleikkauksissa. Se on sitä yksilönvapautta - kukin tehköön rahoillaan ja kropallaan mitä haluaa, se ei ole toisilta pois. Alaikäisten leikkelyt ovat sitten toinen juttu, mutta tuskin Suomessa niitä kovin paljon tapahtuu (?).
 
en menis kauneusleikkaukseen vaikka tarvetta ois. Olen aina inhonnut nenääni, suomalainen ISO perunanenä. Mutta sittenhän sitä tavallan kuuluttaisi koko kansalle, että en ollut tyytyväinen itseeni. entäs lapset, jotka perineet samat piirteet? Ois todella outo ajatus kajota kauneusleikkauksella omaan ulkonäköön. Täytyy vain tyytyä siihen mitä on, en usko olevani onnellisempi erinäköisenä. Silikoneja en kyl koskaan ottaisi. Jos rinnat voisi kasvattaa jollain muulla konstilla isommiski, se ois jees.
 
Joskus olen sanonu meneväni laittamaan uudet tissit, mut jos totta puhutaan, en uskaltais. Muuten koko kropan sais laittaa uuteen uskoon kun tuntuu, että kaikki roikkuu ja "röpsöttää". Ainoo leikkaus johon voisin oikeesti mennä on silmien leikkaus, mut lasketaanko se kauneusleikkauksiin?
 
Arpien korjaukseen olen menossa nyt talven aikana, nekin löytyvät jaloista, joten mahtavatko kuulua edes kauneusleikkausten piiriin. Niillekin on lähinnä käytännön syyt: kaikki kengät kalvavat arpea.
Rintojen pienennyskin on mahdollisesti listalla, katsotaan ensin, mitä vaikutusta on painon pudottamisella...
 
Nenä mullakin on sellanen pottu mut en mä sitä lähtis leikkelee...
Enkä muutenkaa mitää...

Jotain jenkkiohjelmia kun katsoo niin kaikki muijat niissä on samannäköisiä! Ja ne jotka on leikelly "liikaa" näyttävät ihan kamalilta.

Olen käyny silmien laserleikkauksessa mutta sitä ei kai lasketa. Mä en nimittäin tehny sitä ulkonäön takia vaan halusin hankalista laseista eroon. Ja kun nuo lasit ja aurinkolasit vahvuuksilla maksaa myös paljon, niin leikkaus maksaa itsensä tavallaan takaisin...
 

Yhteistyössä