Menisitkö itse asukkaaksi BB-taloon tai päästäisitkö miehesi/vaimosi asukkaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Hemma bäst
  • Ensimmäinen viesti
Hemma bäst
Jos sulle tulis tilaisuus mennä asukkaaksi BB-taloon, lähtisitkö? Päästäisitkö puolisosi asukkaaksi? Miksi/miksi ei?

Mä en lähtis enkä haluasi miehenkään menevän sinne julkisesti munaamaan ittensä... =)
 
En lähtis-saisin jonkin kaameen ahistus/paniikkikohtauksen siellä, eikä julkisuus oo minuu varten muutenkaan
Enkä miä tuota ukkookaan mielellään päästäs, jos pahimmassa tapauksessa se sen 3 kuukautta siellä olis :whistle:
 
vieras
En lähtis, eikä miestäkään tarvis estellä lähtemästä. Tosin lähtisin heti, jos saisin sen 50 tonnia pelkästä lähtemisestä. Hmmmm. 20 tonnista jo pakkaisin kassini.
 
En todellakaan menis. Enkä päästäis miestäkään. Toisaalta jos mies ilmoittais haluavansa BB-taloon niin siinä varmaan pitäs punnita koko suhdetta - en halua elää ihmisen kanssa, joka on niin julkisuuden kipeä
 
vieras
Tirkistely tai tirkisteltävänä olo ei sovi tyyliini =) En ole vielä toistaiseksi saanut itselleni selvitettyä miksi kukaan sinne haluaa tai yleensä katsoo koko ohjelmaa?
 
En menisi, eikä miehenikään ole tuollaisesta kiinnostunut. Saisimme todennäköisesti kumpikin aika pahan kiipeilen-pitkin-seiniä-kohtauksen jo toisena "vankeudessa" olomme päivänä. Emme kumpikaan seuraa ohjelmaa. Yksi turhimmista :)
 
vieras
Itse en menisi ikinä, koksaan, milloinkaan.
Mieheni olisi halunnut hakea sinne viime syksynä, mutta onneksi ei voinut kun tuli vauva! Hän siis todellakin olisi ollut valmis menemään, vaikka itse en olisi tykännyt, että hän siellä olisi.
 
Menisin itse, jos kaikki lapset olisi koulussa. Pienten lasten jättäminen pahimmillaan moneksi kuukaudeksi kotiin vähän liian rankka idea.

Päästäisin miehen, mutta epäilen, että hänet äänestettäisiin ekana ulos talosta joka tapauksessa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
voisin lähtee semmoseen big brotheriin mis ois pelkästään pareja :D eli lähtisin miehen kanssa, mut ei meistä kumpikaan ees haluis mennä ilman toista.
Eikö tälläinen "tositv" ole jo olemassa, miehille järjestettään poikien iltoja ja samalla kuvataan kun naiset itkevät katsoessaan miesten hurvittelua... tosi "kiva ja viihdyttävä" sarja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
voisin lähtee semmoseen big brotheriin mis ois pelkästään pareja :D eli lähtisin miehen kanssa, mut ei meistä kumpikaan ees haluis mennä ilman toista.
toi vois olla kiva uus idea pari bb, laitakaas nopsaa tuotantoon postia asiasta, mä voisin mieheni kanssa ilmoittautua sinne :D
 

Yhteistyössä