Menisitkö suomen selviytyjät-ohjelmaan, pärjäisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
5 viikkoa viidakossa ilman kunnon ruokaa ja muuta. Tekisi mieleni hakea mukaan, mutta pari asiaa mietityttää: miten ihmeessä selviävät esim. kuukautisista, kai siellä saa jotain suojaa käyttää? Entä mitäs jos on kovin rasvoittuvat hiukset, tuskin siellä shampoota on? Entäs vaaleaihoiset, saavatko aurinkovoidetta vai polttavatko ihonsa ja saavat kenties ihosyövän seurauksena. Entäs bikinirajojen sheivaus? Hmm... ei liene kaunista katseltavaa kun vähäpukeiset ihmiset menevät karvaisina ja tukka limassa.

Epäilenpä, että sinne pääsevät vain tiukkakroppaiset urheilijat, joita on "ilo" katsella. Riippatissit karsitaan alkuvaiheessa. Ja bikinipakko kaikilla? Mun kauniit raskausarvet estäisivät osallistumisen. Kukaan ei halua niitä tai sektioarpea katsella.

Pärjäisitkö itse mukana? Mitä asioita kaipaisit? Itse eniten arveluttaisi ilman kahvia pärjääminen. Tai huulirasvaa! Lapsista pääsisi eroon hetkeksi ja muutama viikko ilman kitinää voisi tehdä terää (5 viikkoa tuskin selviäisin, mut äänestettäisiin pois ekana). Olisi samalla tehokas dieetti ja solarium.

Muutama vuosi sitten olisin halunnut hakea. Nyt on vauva, niin en kyllä hae. Vaikea sanoa, miten pärjäisin. Kahvia tulis kyllä ikävä! Ja tietenkin perhettä. En oo varma, miten fyysinen kunto riittäis...

No menkat ei haittaisi, koska ne voisi siirtää pillereillä pois 5 viikoksi (se varmasti on sallittua), aurinko ei haittaisi kun käyttäisi ohutta pitkähihaista pahimpien aurinkojen aikaan. Mä kyllä uskon, että jotenkin ne sheivaa. Ei kaikilla miehillä oo siellä rehottavaa partaa ja naisilla kainalokarvoja.
Fyysisesti pärjäisin varmasti loistavasti. Ainut mikä epäilyttäisi on se, etten ole mikään erä-jorma niin olisin ihan paska kaikessa majan rakentamisessa ja tulen teossa ja ne varmaa äänestäis mut pihalle kun oon hyödytön.

Jenkkiversiossa ainakin kilpailijoiden käytössä on ns. medical box, eli joku laatikko mistä löytyy kilpailijoiden reseptilääkkeet, piilaritarvikkeet, kuukautissuojia, kondomeja (!) ja aurinkovoidetta. Sheivausvälineitä tuskin on, ainakin miehille kasvaa parta kisan aikana. Jossain metsässä tämä laatikko siis sijaitsee ja siellä asioimaan pääsee vain yksi kilpailija kerrallaan.

En menisi, mutta pärjäisin kyllä, jos pakko olisi. Olisin ainoa, joka heräisi ensimmäisenä aamuna. :saint:

Ei mitään mieltä riskeerata terveyttään pienen rahapalkinnon ja julkisuuden toivossa. Itsensä voi haastaa muutenkin.

voisin mennäkin, jos sitä saarella oloa ei televisioitaisi ja näytettäisi koko suomelle. metsää ja ötököitä en pelkää, ja tulen yleensä hyvin toimeen myös ventovieraiden kanssa. erätaidot kohtalaiset.

En todellakaan menisi. Olen liian huonossa fyysisessä kunnossa, ja mielestäni olisi kauheaa olla kameroiden edessä räjähtäneen näköisenä - minä kun en näytä au naturel ihan siltä miltä ne Survivortytsyt yleensä on näyttänyt :D Niin turhamaiselta kuin kuulostaakin, niin en pystyisi esiintymään tv:ssä meikittä tällä iholla ja jalkakarvat rehottaen, hyi helvetti en ikinä.

Veikkaan että olisin ihan pidetty tyyppi, koska tulen ihmisten kanssa toimeen ja olen älykäs. Olen aikaansaava ja tehokas, mutta kuitenkin vittumainen kun menetän hermoni (esim. muiden tyhmyyteen/saamattomuuteen) ja sen takia varmaan lentäisin heti pihalle :D Olen myöskin ihan liian mukavuuden haluinen..

Eli vastaus on en, en todellakaan.

Amerikkalaisissa versioissa yhdelläkään naisella ei ole näkynyt kainalokarvoja (tai säärikarvoja). Toki ne ajellaan pois. Ja muutenkin ne on niin käsikirjoitettuja... oikeasti tuskin edes nälässä ovat.

Yhteistyössä