Menisitkö naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olet menossa naimisiin parin kuukauden päästä. Keskustelussa paljastuu, ettet olekaan miehesi "elämän suurin maanjäristys", vaan joku aiempi nainen joka on jäänyt tavoittamattomaksi.Olet ollut aiemmin liitossa, jossa olet tullut petetyksi ja jätetyksi ja olet ollut ainainen kakkonen. Ole luullut tähän asti löytäneesi elämää suuremman rakkauden ja vihdoin sen "oikean". Paljastuukin siis, että et ole sitä tälle tulevalle(kaan) miehelle. Peruisitko naimisiinmenon? Nyt tuntuu, että perun. Niin pettynyt.

Olet menossa naimisiin parin kuukauden päästä. Keskustelussa paljastuu, ettet olekaan miehesi "elämän suurin maanjäristys", vaan joku aiempi nainen joka on jäänyt tavoittamattomaksi.Olet ollut aiemmin liitossa, jossa olet tullut petetyksi ja jätetyksi ja olet ollut ainainen kakkonen. Ole luullut tähän asti löytäneesi elämää suuremman rakkauden ja vihdoin sen "oikean". Paljastuukin siis, että et ole sitä tälle tulevalle(kaan) miehelle. Peruisitko naimisiinmenon? Nyt tuntuu, että perun. Niin pettynyt.

En edes suunnittelisi naimisiinmenoa niin kauan, kun jompikumpi osapuoli on vielä sen verran lapsellinen, että uskoo että on olemassa jokin "ainoa oikea". Kyllä kaikille on olemassa monta sopivaa, ja loppu on vain tahtoa olla yhdessä.

Ja tottakai miehen pitää päästä edellisen yli ennen kuin edes aloittaa seuraavaa parisuhdetta. Kuvauksesi kuulostaa siltä, ettei mies vielä ole tuon aiemman yli päässyt tai elää mielikuvitusmaailmassa, jos aiempi on kerran jäänyt kokonaan tavoittamattomaksi. Minä en edes seurustelisi tuollaisen miehen kanssa, joka ei selvitä päätään parisuhteiden välillä.

Kohdallani tuollaista pohdintaa ei tarvitsisi edes käydä, sillä olen päättänyt jo varhain, että en mene koskaan naimisiin. Ihan sama, millainen mies tulee vastaan, niin naimisiin se ei minua saa.

Yhteistyössä