Menisitkö kovassa räkätaudissa hammaslääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "amp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"amp"

Vieras
Mulla nyt kauhee räkätauti päällä, aivastuttaa, toisinaan nenä tukossa ja ihan yht´äkkiä alkaa vuotaa kirkasta räkää ja sitten kun ei tukossa, niin saa olla niistämässä.Nuhan myötä yskääkin pikkasen ja tauti varmasti jatkuu jonkin aikaa.Perjantaina olisi hammaslääkäri, mutta mietin että aika ikävää on tässä kunnossa siellä istua, etenkin jos tuota yhtä hammasta paikattaisiin ja kesken kaiken tulee yskänpuuska, aivastus tai nenä vuotaa solkenaan.Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?

peruin oman aikani kun olin flunssassa. Ei ole tosiaan kiva maata siinä tuolissa jos ei henkeä saa kunnolla eikä myöskään ole kiva tartuttaa niitä muita ihmisiä siinä samalla.

[QUOTE="Vieras";28914789]Peruisin ja varaisin uuden ajan :-)[/QUOTE]

Tähän suuntaan itsekin kallistuin...tää on taas niin mun tuuria...heti kun alkoi koulut, nuorin ryhmiksessä, niin alkoi flunssakausi ja just silloin se iskee kun olis hammaslääkäri; ei ole eka kerta kun käy näin.Mutta tällästä se joskus vaan on.

[QUOTE="vieras";28914790]peruin oman aikani kun olin flunssassa. Ei ole tosiaan kiva maata siinä tuolissa jos ei henkeä saa kunnolla eikä myöskään ole kiva tartuttaa niitä muita ihmisiä siinä samalla.[/QUOTE]

Aivan, ei ole kiva tartuttaa toisia ja ei olisi heille mukavaa kun siinä yskisin, köhisin ja aivastelisin ja räkä valuisi...yök.

Yhteistyössä