menisitkö juoksemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiperä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiperä kysymys

Vieras
Lapsi oli alkuviikon tosi kipeä, kauhea yskä ja kova kuume.

Mulla tuntuu pieni kurkkukipu ja puristus tuossa keuhkojen yläosassa, muuten ihan terve.

Pitäis ennen töitä käydä juokseen kilometrin vetoja, yhteensä 7 kilsan lenkki. Aika raskas suoritus..

Menisitkö itse? Vaikea päättää ja kohta pitäis lähteä.

Niin kai sitten, mä vaan aattelin et tää vois olla siitepölystä johtuvaa..meillä ainakin terassi ihan keltainen ja siitä yleensä tulee oireita.

höh, ehkä mä sit passaan tän kerran.

[QUOTE="aapee";23910401]Niin kai sitten, mä vaan aattelin et tää vois olla siitepölystä johtuvaa..meillä ainakin terassi ihan keltainen ja siitä yleensä tulee oireita.
[/QUOTE]

Me ei täällä palstalla voitu tietää sinusta tällaista seikkaa... Luulitko nin?

Jos siitepölystä yleensä tulee oireita, niin sitten se voi olla sitäkin. Vaikea sanoa.
Itse jättäisin kuitenkin väliin, varmuuden vuoksi, ellei siihen koko maailma kaadu ettei käy juoksemassa.

[QUOTE="vieras";23910411]Me ei täällä palstalla voitu tietää sinusta tällaista seikkaa... Luulitko nin?

[/QUOTE]

Ja hyvää huomenta sullekin, taitaa olla hyvän tuulen päivä tulossa taas sinne..

[QUOTE="aapee";23910423]Ja hyvää huomenta sullekin, taitaa olla hyvän tuulen päivä tulossa taas sinne..[/QUOTE]

Minusta olisi ollut fiksua mainita asiasta ekassa viestissä, kun neuvoa kerran kysyy ja tuo on aika olennainen seikka.
Ja joo, mulle on tulossa oikein kiva päivä, toivottavasti sullekin!

[QUOTE="aapee";23910423]Ja hyvää huomenta sullekin, taitaa olla hyvän tuulen päivä tulossa taas sinne..[/QUOTE]

No hohhoi, olisit laittanut allergiasi ja muun oleellisen aloitukseen.

Yhteistyössä