Menisitkö häihin tämäntyylisessä mekossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24061733]En, ei ole nuo rypytetyt makkarankuoret oikien meikäläisen makuun[/QUOTE]

No sopiiko sellaiselle jolla ei ole makkaroita omasta takaa?

en. miksi täällä on joka päivä näitä häämekko aloituksia? etko ole vieläkään löytänyt sopivaa? edelleen mielestäni bilemekot erikseen. häihin jotain tyylikkäämpää.

En. Tuossa on jotain mikä tekee mekosta ei-juhlavan. Mun mielestä ei ole hieno edes baarimekoksi. Jotenkin on niinkuin pikkumusta ja rantamekko yhdistettynä, ettei mun mielestä toimi mihinkään tilanteeseen.

No en, toi on kauheen avonainenkin, kokeilin :P Tissit pursuaa, ei kovin hyvin sovi kyllä häihin noin paljastava mekko.
Jos hennesiltä jotain, niin mielummin vaikka tämä, kera jonkun hartiahuivin.

http://www.hm.com/fi/product/92142?article=92142-B

Menisin, tuo on ihana mekko!!!:) En tiedä, minkä ikäinen olet, itse olen nuori, ja pidän tuollaisista, ja tuollaisia minulla aina onkin.

En keksi mitään syytä, miksi tuota mekkoa ei voisi laittaa häihin (jos oma vartalo sen sallii)

Miksi ei??

en! häihin pitää olla tyylikkäämpää..onko ikäsi joku 15-17v.tuo sopii meinaan juuri teineille käsillanviettoon esim yökerhoon. juuri peittää perseen:D noh..on niitä tosin törkeempiakin nähty siinä 4häät ohjelmassa jollain blondilla vierasmorsiammella oli tavallinen pitkä toppi jonkun häissä(juur vesirajaan) :DDD

en! häihin pitää olla tyylikkäämpää..onko ikäsi joku 15-17v.tuo sopii meinaan juuri teineille käsillanviettoon esim yökerhoon. juuri peittää perseen:D noh..on niitä tosin törkeempiakin nähty siinä 4häät ohjelmassa jollain blondilla vierasmorsiammella oli tavallinen pitkä toppi jonkun häissä(juur vesirajaan) :DDD

Jo aloituksessa sanoin että mekkon on PIDEMPI kun tämä kuvassa oleva! Eli ei vain juuri peitä persettä vaan on melkeen polviin asti pitkä. Eikä ole noin avoin!

[QUOTE="jooo";24061769]Menisin, tuo on ihana mekko!!!:) En tiedä, minkä ikäinen olet, itse olen nuori, ja pidän tuollaisista, ja tuollaisia minulla aina onkin.

En keksi mitään syytä, miksi tuota mekkoa ei voisi laittaa häihin (jos oma vartalo sen sallii)

Miksi ei??[/QUOTE]

Koska mekko on niin paljastava että sopii paremmin yökerhoon kuin häihin.
Minä voisin laittaa tuollaisen mekon juurikin yöelämään lähtiessä, en IKINÄ häihin.

[QUOTE="vieras";24061898]http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/589359-0054_3?$productPress$

Laita ennemmin vaikka tuollainen. :)[/QUOTE]

No en todellakaan laita.

Minusta häihinkin voi pukeutua cocktalmekkoon, jos oma kroppa sen tosiaan sallii... ja tällä en tarkoita sitä, että on vain hoikka vaan siis, että muodot on sopivat siihe mekkoon ja se istuu! Mutta mitä kyseiseen mekkoon tulee niin YÖK, en laittaisi mihinkään päälleni... ruma ja halvan näköinen, anteeksi vaan :(

siinä se mekko on juuri ja juuri siihen perseeseen asti..ni ei se paljoa eroa ole istuessa se että on polviin ja jos on viellä tommonen kiree missä noi rypyt ni varmaan nousee mukavasti.itsekin olen siis nuori enkä nyt tarkoita että laitat jonkun jätesäkin päälle mutta itse edustaisin tyylikkäästi häissä kuin muissa juhlissa.

tossa kuvassakin esim.nuo kaksi ensimmäistä olisi jo hienoja..väri voisi olla tosin muukin

http://4.bp.blogspot.com/-DQt26ztYuT4/TZQkShNbEFI/AAAAAAAAAu4/WHWweYG3DiM/s1600/mekko.bmp

Yhteistyössä