vieras
ei voisi saada lasta ja pyydettäisi ulkopuolisen apua ihan tositoimilla...siis että pitäisi maata toisen miehen kanssa että saisitte lapsen...
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Aiduli:Menis joo. Mä en usko, että meistä kumpikaan pystyis pidemmän päälle kovin onnellisena elämään sellasen asian kanssa. Alamäkihetkinä tälläsestä tulis aina jotain vääntöä. Mielummin valitsisin adoption.
juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja Aiduli:Menis joo. Mä en usko, että meistä kumpikaan pystyis pidemmän päälle kovin onnellisena elämään sellasen asian kanssa. Alamäkihetkinä tälläsestä tulis aina jotain vääntöä. Mielummin valitsisin adoption.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Tuplamamma2005:juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja Aiduli:Menis joo. Mä en usko, että meistä kumpikaan pystyis pidemmän päälle kovin onnellisena elämään sellasen asian kanssa. Alamäkihetkinä tälläsestä tulis aina jotain vääntöä. Mielummin valitsisin adoption.
Jep, samma här.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sellainen ei olisi vaihtoehto.
Näin myös meillä, paitsi sekundääriseen lapsettomuuteen haimme lääketieteestä vähän apua, koska tahdoimme esikoiselle sisaruksen. Sitten ihan luomusti saimme vielä kolmannenkin lapsenAlkuperäinen kirjoittaja Piipi:No meillä oli asia niin sovittu, että ellei lapsia siunaannu perinteisin keinoin, niin elämme sitten lapsettomina.