menipä hienosti niillä korkkareilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja foto:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja foto:
No höh, me non-facebookilaisetko emme näe fotoja :(
ei siellä naamakirjassakaan kukaan muu näe niitä kuvia ku vaan mun kaverilistalla olevat...
Vilauta meille lussakaihvareille täällä jookos ;)
kyllä nyt jää vilauttamatta, valitan :) ei liikaa herkkuja kerralla... johan mä vilautin niitä kamoja mun yllä ja siitähän riemu repes, en jaksa tänään tapella ku mun pitää mennä ottaan kohta yhteen irl niin täällä voisi mennä pahasti yli mun reaktiot valmiiksi suuttuneena...
 
läpäläpä
Se, että sinua harmittaisi jos fjonga tulisi viereen ei kerro mitään koko naissukupuolesta. Mua lähinnä huvittaisi ja saattaisi kysyä jotain: onko joku pöllinyt sun vaatteet tms.. Ja fjonga, käyn silloin harvoin kun käyn! Baareissa joissa soi raskaampi musa. En ihan keskustan paikoissa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja läpäläpä:
Se, että sinua harmittaisi jos fjonga tulisi viereen ei kerro mitään koko naissukupuolesta. Mua lähinnä huvittaisi ja saattaisi kysyä jotain: onko joku pöllinyt sun vaatteet tms.. Ja fjonga, käyn silloin harvoin kun käyn! Baareissa joissa soi raskaampi musa. En ihan keskustan paikoissa.
No, se, että jollain tulee tarve ääneen kommentoida vaikka huoraksi, niin eikös sekin jotain kerro? enkä mä tosiaan yleistänyt, vaan sanoin, että en haluaisi päälleni harmaata hupparia, jos toisilla on jotain nättiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja läpäläpä:
Se, että sinua harmittaisi jos fjonga tulisi viereen ei kerro mitään koko naissukupuolesta. Mua lähinnä huvittaisi ja saattaisi kysyä jotain: onko joku pöllinyt sun vaatteet tms.. Ja fjonga, käyn silloin harvoin kun käyn! Baareissa joissa soi raskaampi musa. En ihan keskustan paikoissa.
mulle ei kyl tulis mieleenkään mennä kysyyn joltain reilummin pukeutuneelta et "onko sulla kylmä" tai jotain, et ilmeisesti osaa käytöstapoja?
 

Yhteistyössä