Menin täydessä tällingissä jumppaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jennika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jennika"

Vieras
Mulla oli eilen työpäivän kekkerit ja olin meikannut:

meikkivoide
peitepuikko
punanen huulipuna
puuteri
poskipuna
ripsiväri
tummansininen luomiväri
hilettä poskiin

Ja menin kekkereiden jälkeen jumppaan. Oli alkoholittomat kekkerit. Jumpassa mua katsottiin vähän kieroon. Onko teidän pakko katsoa vähän erilaisia ihmisiä kieroon????????????????????

Miksi välität muiden katseista?
"Se mitä toiset ihmiset sinusta ajattelevat, on kokonaan heidän asiansa.
Ihmiset uskovat yleensä sen mitä haluavat uskoa - pidit siitä sitten tai et.
Jos sinä et kerran voi määrätä, mitä toiset ihmiset sinusta ajattelevat, niin silloin ei ole järjellistä kiihtyä heidän mielipiteistään, ellet sitten usko, että heidän käsityksensä sinusta on tärkeämpi kuin oma käsityksesi itsestäsi."
:)

• Tykkää
Reactions: zenn
Mulla on myös aina täydet tällingit jumpassa, koska yleensä menen sinne töiden tai koulun jälkeen, niin pitäisikö mun pestä meikit pois tai olla laittamatta sinä päivänä ollenkaan meikkiä, kun mahdollisesti aion urheilla?

Onhan se aika naurettavan näköistä jos tulee täydessä tällingissä jumppaan. Joko ei voi tehdä mitään kunnolla (niin että tulee hiki) tai sitten meikit valuu pitkin naamaa, joka on vielä naurettavamman näköistä. Välillä tuntuu että eukot tulee enemmän näyttäytymään kuin oikeasti kohottamaan kuntoa. :D Pistetään meikit naamaan ja tukka viimisen päälle, sitten ei voi tehdä mitään ettei vaan tule hiki, kasvot punoita ja näytä rumalta.

[QUOTE="Hih";25798165]Onhan se aika naurettavan näköistä jos tulee täydessä tällingissä jumppaan. Joko ei voi tehdä mitään kunnolla (niin että tulee hiki) tai sitten meikit valuu pitkin naamaa, joka on vielä naurettavamman näköistä. Välillä tuntuu että eukot tulee enemmän näyttäytymään kuin oikeasti kohottamaan kuntoa. :D Pistetään meikit naamaan ja tukka viimisen päälle, sitten ei voi tehdä mitään ettei vaan tule hiki, kasvot punoita ja näytä rumalta.[/QUOTE]

Ei mulla ainakaan meikit leviä koskaan, koska käytän käytän vedenkestävää ripsiväriä ja eyelineria. Taitaa olla paremminkin niin päin, että te korppikotkat ette voi tehdä siellä jumpassa mitään niin että tulee hiki, kun täytyy samalla kyylätä muiden pakkeleita.

[QUOTE="Hih";25798165]Onhan se aika naurettavan näköistä jos tulee täydessä tällingissä jumppaan. Joko ei voi tehdä mitään kunnolla (niin että tulee hiki) tai sitten meikit valuu pitkin naamaa, joka on vielä naurettavamman näköistä. Välillä tuntuu että eukot tulee enemmän näyttäytymään kuin oikeasti kohottamaan kuntoa. :D Pistetään meikit naamaan ja tukka viimisen päälle, sitten ei voi tehdä mitään ettei vaan tule hiki, kasvot punoita ja näytä rumalta.[/QUOTE]

Oletko tosiaan ajatellut, että joillain ihmisillä on muutakin elämää, päivän sisältöä ja ajateltavaa kuin jumppa. Moni menee sinne suoraan töistä, eikä jaksa välittää ulkonäöstään sinne mennessä.

Jotenkin naurettavia ne kyylät, jotka tekee parista pikku asiasta valtavat johtopäätökset ja kuvittelee vielä olevansa oikeassa. Kait se tuottaa itselle suurta tyydytystä, kun kuvittelee omassa mielessään olevansa fiksumpi kuin kukaan muu.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25798176:
Ei mulla ainakaan meikit leviä koskaan, koska käytän käytän vedenkestävää ripsiväriä ja eyelineria. Taitaa olla paremminkin niin päin, että te korppikotkat ette voi tehdä siellä jumpassa mitään niin että tulee hiki, kun täytyy samalla kyylätä muiden pakkeleita.

Mitkähän mahtavat olla ne meikkivoide ja puuteri jotka ei muka mene huonoksi hikiliikunnassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25798230:
Mitä väliä jos meikkivoide ja puuteri menee huonoksi, kun kuitenkin jumpan jälkeen käydään suihkussa?? Ne eivät kuitenkaan leviä kuten vesiliukoinen silmämeikki.

No jaa mä en ainakaan tykkää siitä tunteesta kun hikoaa ja meikki naamassa. Mielummin teen hikiliikuntaa täysin meikittä.

Mä yleensä jos olen johonkin jumppaan eksynyt, niin poistan meikit samalla kun vaihdan vaatteet. Ja just siksi kun mä en käytä vedenkestäviä. En kyllä tiedä kiinnittäisinkö edes huomiota siihen,et jollain on meikkiä siellä. Toi täysi tällinki pitää mun mielestä sisällään vaatteetkin ni meinasin että ap on jotku korkkarit jalassa ja mekko päällä ollu heilumassa,mut ei vissiin kuitenkaan.. Siihen jopa mä olisin kiinnittänyt jo huomiota.

Ne varmaan katsoi että sä oot sellainen ihminen joka ei voi poistua kotoa edes lähikauppaan ilman meikkiä. Sellaisia on aika vaikea ymmärtää. Mutta eiköhän asia korjaannu, kun oot ilman meikkiä seuraavan kerran

No jaa mä en ainakaan tykkää siitä tunteesta kun hikoaa ja meikki naamassa. Mielummin teen hikiliikuntaa täysin meikittä.

Kiinnostavaa. Kuten yllä totesin, niin kaikkien meidän päivän kohokohta ei ole jumppaan meneminen, vaan sinne mennään sen näköisellä naamalla, mikä sattuu työ- tai koulupäivän jälkeen olemaan. Ymmärrän kyllä, että työttömillä ja muilla syrjäytyneillä on aikaa puntaroida, että tänäänpäs en meikkaakaan, kun menen jumppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25798346:
Kiinnostavaa. Kuten yllä totesin, niin kaikkien meidän päivän kohokohta ei ole jumppaan meneminen, vaan sinne mennään sen näköisellä naamalla, mikä sattuu työ- tai koulupäivän jälkeen olemaan. Ymmärrän kyllä, että työttömillä ja muilla syrjäytyneillä on aikaa puntaroida, että tänäänpäs en meikkaakaan, kun menen jumppaan.

Ei voi olla todellista. :D Mä en ole työtön enkä syrjäytynyt enkä edes käy jumpissa. Mä nyt vain en tykkää siitä, että meikit on naamassa hikiliikunnan aikana. Mä osaan pestä meikit pois ennen liikuntaa, mutta ei voi mitään jos joillakin ei älykkyys ja taidot riitä tähän. :)

Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että mä en pidä tuosta, mutta ei muiden tarvitse tehdä samoin. :)

On tämä palsta huvittava. Jos kertoo mistä itse pitää tai ei pidä, niin joidenkin mielestä silloin haluaa muiden tekevän samoin. :laugh: Oletteko te tuollaisia irl ja suututte jos ystävä kertoo jostakin mistä pitää tms.

Yhteistyössä