Mistäs tiedät, ettei enää ihastu kehenkään muuhun?Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:Kauheeta ...mä ymmärrän tollaset tunteet vielä 15 vuotiailta kun elämä on muutenkin ihan sekasta B) , että sitten seukataan ja ihastutaankiin toiseen. Mutta aikuiset naiset , minä ainakin ihan oikeasti rakastan vain yhtä miestä enkä ihan oikeasti edes vilkaise muihin tai tunne mitään vetoa kehenkään :saint: . Elin joskus vaikean parisuhteen (josta kaksi lastani) ja olen kyllä oppinut mitä on kun on vaikeeta toisen kanssa elää ja nyt osaan olla joka päivä kiitollinen tästä nykyisestä miehestäni enkä päästä kyllä irti :heart:
Ja mikähän on mielestäsi "se oikea"Alkuperäinen kirjoittaja tripod:..Ihan mahdollista että miehen nykyinen ei olekaan se oikea,...Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja olit sinkku tai ei, niin älä nainen märise,....
eli pokkana kehotat ap:tä vaan menemään siihen miehen ja hänen naisensa väliin? niinkö?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ei näin - tuolla tavalla ap saattaa kävellä onnensa ohi. Ihan mahdollista että miehen nykyinen ei olekaan se oikea, ja jos ap jättää tämän miehen väliin jokuu muu saattaa viedä sen.Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja olit sinkku tai ei, niin älä nainen märise, vaan etsi itsellesi VAPAA mies. Ja fiksu olet siinä suhteessa, että et koske varattuun mieheen.
Ja tiedätkö mitä? Todennäköisesti sä mietit sitä edelleeen ja koet että se tunne oli niin poikkeuksellisen voimakas siksi, että et saanut kokea sen ihmisen kanssa sitä tasaantumista ja pilvistä laskeutumista. Omasta puolisostasi olisi kanssa samanlainen olo, jos ette olisi enää yhdessä, vaan olisitte eronneet kun vielä leijuit pilvissäAlkuperäinen kirjoittaja päinvastoin mulla:mulla kävi vuosia sitten sama päinvastoin. ihastuin vapaaseen mieheen vaikka itse olin just mennyt naimisiin. enkä tietty voinut kuin kärsiä koska en halunnut pettää. vieläkin mietin tätä miestä joskus vaikka siitä on yli 10vuotta. tunne oli niin voimakas.
no mie olen ite kokenu tuon. mutten pusutellu sen ihastukseni kohteen kanssa. ja olin varattu. joten tiiän mistä ap puhuu. mutta se menee ohi, se menee oikeesti ohi. trust me.Alkuperäinen kirjoittaja VT:Hyvä niitten sanoo, jos ei ole omalle kohdalle sattunut. ap:lle lohdutukseksi, että meitä muitakin samassa tilanteessa olevia löytyy. Tosin minun tilanne on vielä huonompi, että itsekin olen varattu
En lue muuta kuin tätä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja FdL:Ja mikähän on mielestäsi "se oikea"Alkuperäinen kirjoittaja tripod:..Ihan mahdollista että miehen nykyinen ei olekaan se oikea,...Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja olit sinkku tai ei, niin älä nainen märise,....
(Luetkohan muita kuin naistenlehtiä?)
No todennäköisesti se muukin yhdessäolo oli ennemmin tai myöhemmin huonompaa, kuin se sinun fantasiasi siitä yhdessäolosta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä pelkästä seksistä hänen kanssaan haaveile vaan muustakin yhdessäolosta.Alkuperäinen kirjoittaja laiha lohtu mutta:Seksi sen kanssa olisi luultavasti huonompaa kuin fantasia siitä.
huoh.
Juu. Siihen väliin ei ole pääsyä jos mies on onnellinen nykyisessä suhteessaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:eli pokkana kehotat ap:tä vaan menemään siihen miehen ja hänen naisensa väliin? niinkö?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ihan mahdollista että miehen nykyinen ei olekaan se oikea, ja jos ap jättää tämän miehen väliin jokuu muu saattaa viedä sen.
tavattiin vain jossakin. ei sitä pusua kukaan nähnyt. en tajunnut miestä aiemmin sillä tavalla mutta nyt jotenkin vain kolahti. jos mies eroaa niin se on sitten toinen juttu...Alkuperäinen kirjoittaja no:Missä tapasitte? Voiko olla että joku on sen pusun nähnyt? Miksi sä "iskenyt kiinni" jo silloin ennemmin? Entä jos mies eroaa?
Genetiikasta ei tarvita peruskoulutietoja laajempaa oppimäärä tietääkseen, että juurikin geneettisen yhteensopivuuden näkökulmasta jokaisella ilmisellä täydellinen yhteensopivuus vallitsee hyvin, hyvin monen muun ihmisyksilön kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Mutta se oikea on geneettisesti täydellisesti yhteensopiva - häntä ei tunnista ennen kuin..
ei jatketa yhteydenpitoa ainakaan mun toimesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tunteilleen ei voi mitään mutta teot voi valita. Jatkaako yhteydenpitoa jne.
onkohan toi hengenheimolainen sirkka tästä asiasta samaa mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Juu. Siihen väliin ei ole pääsyä jos mies on onnellinen nykyisessä suhteessaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:eli pokkana kehotat ap:tä vaan menemään siihen miehen ja hänen naisensa väliin? niinkö?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ihan mahdollista että miehen nykyinen ei olekaan se oikea, ja jos ap jättää tämän miehen väliin jokuu muu saattaa viedä sen.
olen jo aiemmin tuolla kertonut että olen vapaa. en tee mitään sen naisen selän takana eikä tästä varmasti mitään seuraakaan. mä nyt vain yksin tuskailen ja huokailen. ei sen kummempaa. jotkut vain vetää tästä jotakin kolmiodraamaa esille.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No miltä susta tuntuu, oletsä itse vapaa? Toisaalta jos se mieskin on sulle lähetellyt signaaleja, niin et ainakaan yksin ole syyllinen. Mutta älkää tehkö sen naisen seläntakana.
ai sieki oot sitä mieltä että eikun väliin vaan rikkomaan parisuhde? en ois uskonu... :/Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No miltä susta tuntuu, oletsä itse vapaa? Toisaalta jos se mieskin on sulle lähetellyt signaaleja, niin et ainakaan yksin ole syyllinen. Mutta älkää tehkö sen naisen seläntakana.
Eipä siinä sitten muuta oikein voi kun pahoitella tilannetta Voithan sanoa jos näet ko miestä, että katsotaan mikä tilanne on joskus jos satutte molemmat olemaan vapailla markkinoilla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei jatketa yhteydenpitoa ainakaan mun toimesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tunteilleen ei voi mitään mutta teot voi valita. Jatkaako yhteydenpitoa jne.
ap: :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen jo aiemmin tuolla kertonut että olen vapaa. en tee mitään sen naisen selän takana eikä tästä varmasti mitään seuraakaan. mä nyt vain yksin tuskailen ja huokailen. ei sen kummempaa. jotkut vain vetää tästä jotakin kolmiodraamaa esille.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No miltä susta tuntuu, oletsä itse vapaa? Toisaalta jos se mieskin on sulle lähetellyt signaaleja, niin et ainakaan yksin ole syyllinen. Mutta älkää tehkö sen naisen seläntakana.
Vähän ot mutta...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No miltä susta tuntuu, oletsä itse vapaa? Toisaalta jos se mieskin on sulle lähetellyt signaaleja, niin et ainakaan yksin ole syyllinen. Mutta älkää tehkö sen naisen seläntakana.
No en mä nyt ihan oo samaa mieltä... Mun mielestä pitäs olla reilu silleen, ettei kenenkään selän takana tehtäis mitään. Ja sit jos mä oisin ap, niin ellen ois ehdottoman varma, että semieskin tuntee samoin, niin jättäisin koko asian sikseen, koska muuten se vaan sekottaa ihan turhaan sen miehenkin elämää.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:onkohan toi hengenheimolainen sirkka tästä asiasta samaa mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Juu. Siihen väliin ei ole pääsyä jos mies on onnellinen nykyisessä suhteessaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:eli pokkana kehotat ap:tä vaan menemään siihen miehen ja hänen naisensa väliin? niinkö?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ihan mahdollista että miehen nykyinen ei olekaan se oikea, ja jos ap jättää tämän miehen väliin jokuu muu saattaa viedä sen.
mie en kyllä ymmärrä tuota ajatuksenjuoksua, en sitte ollenkaan... opetetaan ihmiset tosi itsekkäiksi, semmosiksi jotka ei koskaan ota huomioon myös toisten tunteita. empatiakyvyttömiksi.
onneks mie ite tiiän että mie olen tuommosen taivuttelun yläpuolella.
Nii eli olet jo päättänyt asian noin. Se on luultavasti sulle itsellesikin paras tolleen. Kyllä se joskus sit helpottaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen jo aiemmin tuolla kertonut että olen vapaa. en tee mitään sen naisen selän takana eikä tästä varmasti mitään seuraakaan. mä nyt vain yksin tuskailen ja huokailen. ei sen kummempaa. jotkut vain vetää tästä jotakin kolmiodraamaa esille.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No miltä susta tuntuu, oletsä itse vapaa? Toisaalta jos se mieskin on sulle lähetellyt signaaleja, niin et ainakaan yksin ole syyllinen. Mutta älkää tehkö sen naisen seläntakana.