Menin melkein shokkiin kun katsoin itseäni peilin kautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruma

Vieras
Kun katsoin pimppaani peilillä, sain melko järkyttävän näyn itsestäni. Ihan järkyttävän ruma näky. Hyi oksetus, miten mieheni pystyy haluamaan minua!

Syy miksi katsoin alapäätäni on se, että siellä tuntuu jotain ihme kutinaa. Ajattelin, kurkata, että onkohan siellä joku kiva finni tms. näkyvä kutinan lähde.
MInun piti TONKIA, että löysin emättimen suuaukon! :'(
Löytyi se viimein, mutta voi itku ja poru miten ruma minun pimppani on!!!! Ennen se on ollut tosi nätti suorastaan. Nyt siellä on raskausarpikin, voitteko kuvitella (tai parempi ehkä ettette)!
On sitä jouduttu korjailemaankin synnytyksen repeämien jälkeen, mutta en olisi voinut uskoa että tilanne on noin toivoton. :'(

En halua enää ikinä harrastaa seksiä mieheni kanssa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä se siitä...:
En halua enää ikinä harrastaa seksiä mieheni kanssa.

Älä narraa, heti kun himot iskee niin peitto heiluu....

Arvaa pystynkö nauttimaan seksistä, kun ajattelen vain sitä näkyä, mikä siellä alapäässä on!!!!!

täällä toinen, joka paikat on levannu ja rumennu. Mutta seksiä se ei haittaa. Se on nykyisin ihan norm.seksiä, ei suu sellaista, en halua. Mutta muuten nautinnollista molemmille ja pyyhkii hyvin! Mies sanoo, että on parempaa kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja Iiris:
Jo on ongelma. Pakko myöntää, että mulla on vissiin helppo elämä!

No se on kuule nähty, että sulla ei ole elämää laisinkaan, tai olet muuten vaan niin helkkarin ahdistunut, kun pitää tänne tulla 'riehumaan'

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tapaako sun mies sitten oikein kovinkin tarkasti sitä tutkia ja tiirailla?

Ei, enkä yhtään ihmettele. Eipä tuo ole antanut suuseksiäkään aikoihin.
Ties mikä kammottava lemukin tuonne poimuihin on kertynyt. :headwall:

Tuskin mies on ennenkään seksiä vain siksi halunnut että näkee pimppasi.
Vaikka näky olisi kuinka hirveä niin miehesi on varmaan sen jo nähnyt eikä ole välittänyt. Puhu miehelle, se auttaa.

Siihen on syy miksi se näyttää sille ja se syy ion hyvä eikö vain? =)

Koita vaan unohtaa koko asia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tapaako sun mies sitten oikein kovinkin tarkasti sitä tutkia ja tiirailla?

Ei, enkä yhtään ihmettele. Eipä tuo ole antanut suuseksiäkään aikoihin.
Ties mikä kammottava lemukin tuonne poimuihin on kertynyt. :headwall:

Harvoin ne pimpit kauheen kauniita on, kun oikein miettii. Toki pesut täytyy hoitaa huolellisesti jos on poimuja!

Jos mä olisin sä, niin kertoisin miehelleni että mulle tuli paha mieli kun katsoin sinne. Kysyisin suoraan onko se hänen mielestään ihan kauhea.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä se siitä...:
En halua enää ikinä harrastaa seksiä mieheni kanssa.

Älä narraa, heti kun himot iskee niin peitto heiluu....

Arvaa pystynkö nauttimaan seksistä, kun ajattelen vain sitä näkyä, mikä siellä alapäässä on!!!!!

No, älä ajattele!!

Yhteistyössä