Eli siinä kymysys tuli. Eilen menin lankaan ja tilasin Aku Ankan, jota meillä ei varmaan tule luettua... Kaduttaa ja tahtoisin perua sen. Voiko niin tehä? miten? :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä en muuten enää ole varma, että voiko perua, Jostain muistaisin kuulleeni että systeemi muuttuu siten että puhelimessa myytyä ei voi perua. On vissiin paljon sellaisia että tilataan kun ei muuten päästä myyjästä eroon ja sitten perutaan.
Ei soittanu ku erittäin sinnikäs nuori naishenkilö. Parasta siinä oli että olin jo lyömässä sille luuria korvaan ku alko nii v*tuttaa sen jankkaaminen, mut sitte saamari soikoon olinki tilannu sen lehen...Alkuperäinen kirjoittaja K:tais soittaa sama sujuvasanainen mieshenkilö kuin meille... en tällä krt hairahtunut! =)
Mistä minä sen kustantamon muistan?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä en muuten enää ole varma, että voiko perua, Jostain muistaisin kuulleeni että systeemi muuttuu siten että puhelimessa myytyä ei voi perua. On vissiin paljon sellaisia että tilataan kun ei muuten päästä myyjästä eroon ja sitten perutaan.
Tottakai voi!
Soita kyseisen kustantamon asiakaspalveluun ja peru se lehti,heti huomenna.
No nyt kerrot miten!! Tietoa sulla varmasti on... :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Lehtimyyjä:Voi sen peru.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:kannattais lyödä luuri korvaan.. tulee halvemmaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:Alkuperäinen kirjoittaja ..:kannattais lyödä luuri korvaan.. tulee halvemmaksi![]()
Älkää lyökö luuria korvaan, vaan olkaa asiallisia, kiittäkää tarjouksesta ja sanokaa, että joku toinen kerta sitten. Työtään ne raukat vaan tekee, ei ne ilkeyttään soittele. Jos edes tämän palstan väestä 10% oppisi olemaan kohteliaita myyjille hekin jaksaisivat olla ystävällisempiä asiakkaille. Se on ala jossa ei auta kuin sinnikkyys, mikäli aiot palkkasi tienata. Paskaa sataa siinä hommassa niskaan enemmän kuin moni jaksaisi.
Olen tehnyt sitäkin työtä hetken, olin liian kiltti ja välillä puheluitten välissä pidättelin itkua, kun luurin toisessa päässä oli haukuttu huoraksi ja ties miksi. Koita siinä sitten olla mukava seuraavalle asiakkaalleJeps, kestin neljä kuukautta, sitten katkesi kamelin selkä.