meniköhän nyt kesken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Kyselin täällä pari päivää sitten että oliskohan raskaus mahdollinen kun puuhailtiin oviksen aikana (loppupäässä).
Viimeyönä iski yhtäkkiä silmitön kipu jonnekkin tuonne alas,kesti "ikuisuuden".Oli aikalailla verrattavissa synnytyskipuihin

(menkkakipujakaan ei voinut olla koska niitä ei ole koskaan ollut)
Tänään sitten kun kävin vessassa oli suojaan tullut semmonen ruskea limamainen klöntikäs,ja haalean ruskeaa/läpinäkyvää oli paljon.

nyt tiputtelee verta.

Jos,niinkun luulen että oli keskenmeno (viitaten tuohon edellisyön kipuun) niin pitääkö nyt sitten mennä terkkariin vaiko antaa vaan olla?

sitä vaan ihmettelen ettei minkään näköstä vuotoa ollut tullut tuon kivun ja pari tuntia sitten tehdyn vessareissun välissä.

menkat pitäis alkaa 5päivän päästä.

ja minkälaisia tuntemuksia tästä eteenpäin saattaa tulla?en ole koksaan kokenut km:ää,yksi lapsi jo talossa.

Hei,sanoitko että ovis oli vasta muutama päivä sitten?
Sittenhän tuo olis kiinnittymiskipua ja vuotoa!!!

Mulla oli vikassa raskautumisessa tosi kovaa,viiltävää kipua juu silloin kun pikkutoukka kiinnittyi masuun.
Tuntui hassulta kun sen tiesi....
Että nyt nappasi!!
Mulla tuli muutama tippa myös limaista,tummaa vuotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Mulla oli vikassa raskautumisessa tosi kovaa,viiltävää kipua juu silloin kun pikkutoukka kiinnittyi masuun.
Että nyt nappasi!!

eikun siis touhuttiin pari päivää oviksen alkupäivien jälkeen..ovis alkoi ke ja puuhattin pe..sori,taisin kirjottaa vähän hullusti :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Että nyt nappasi!!

eikun siis touhuttiin pari päivää oviksen alkupäivien jälkeen..ovis alkoi ke ja puuhattin pe..sori,taisin kirjottaa vähän hullusti :)

ja tää ovis/puuhailu oli siis ei viime vaan sitä edellisellä viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Munasolu säilyy 24 tuntia, että olette tainneet olla myöhässä...

Yhteistyössä