Meniköhän ihan oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja treffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

treffi

Vieras
Tapasin eilen illalla ihan miellyttävän miehen. Istuimme samassa pöydässä paikallisessa, hän sitten sanoi,että tarjoaa minulle juoman. Ok, siinä sitten vielä porukalla sovittiin,että otetaan yhdet vielä. No,tää mies sitten sanoi,että hae sää nyt ku hän tarjos viimeksi. Siinä sitten kysyin vaan,että mitä hän ottaa ja kiltisti hain juoman hänelle ja itselleni. Jotenkin tuntui siltä kuin hän olisi "perunut" sen,että tarjoaa minulle juoman. Itse jos olisin jollekin tarjonnut juoman ja seuraavia ku mennään ostamaan,en tarjotuttaisi kaverilla juomaa koska itse olin tarjonnut edellisen. No, meni hiukan maku siitä miehestä sitten. :(

[QUOTE="vieras";27868859]:D mikäs nössykkä oikein olet?? En tosiaankaan olisi mennyt hakemaan miehelle yhtään mitään :D[/QUOTE]

no nössykkä ehkäpä, tämä tuli niin yllättäen, että hiukan hämmennyin kun mies oliki sitten niin tahditon. Siinä istuttiin kolmestaan pöydässä, ystäväni ja tämä mies joka oli hänen ystävänsä. Enpäs sit viitsinyt sanoa,että hae oma juomas vaan!

Nimimerkistä olisi voinut päätellä, että kyseessä oli treffit. Silloin mun mielestä olisi tahditonta odottaa että toinen tarjoaa kun kerran itse tarjosi ekan..
Mutta sitten itse tarinasta saa käsityksen, ettei ne mitkään deitsut ollutkaan vaan istuttiin porukassa iltaa. Tällöin se ei ole ollenkaan tavatonta, että kukin tarjoaa vuorollaan.

Yhteistyössä