Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

vierailija..
Et ole säpäle ainoa, jonka harmaa vakinikki on viety. Näitä persepäitä näyttää olevan täällä liikkeellä paljon ja ihan kiusatakseen rekkaavat toisten nikkejä. Vituttaa kyllä tommoset:devil:
 
vieffrailija
Öö, jos olen kirjautunut aikoja sitten nimimerkillä säpäle ja olen vuosikausia käyttänyt tuota "säpäle harmaana"-nimimerkkiä, niin eikö se ole minun nimimerkkini, silloin kun olen harmaana.

Eli sinä olet se ääliömäinen jankuttaja. Sekä meiän pitäs muistaa, jos joku toinen nyt käyttää sitä nimeä eikä sitten jankutakaan tarpeeksi ja vääristele toisten sanoja.. Okei.
 
Voi piip!
Sen verran kommentoin, että käy usein palstalla, enkä enää uudistuksen jälkeen voi käyttää yhtäkään niistä harmaista "vaki" niceistä, jotka minulla on ollut. Eli jotain on tapahtunut, ei kukaan ole voinut rekkautua niillä harmailla nicillä, jotka ovat olleet käytössäni
 
vierailija.
Sen verran kommentoin, että käy usein palstalla, enkä enää uudistuksen jälkeen voi käyttää yhtäkään niistä harmaista "vaki" niceistä, jotka minulla on ollut. Eli jotain on tapahtunut, ei kukaan ole voinut rekkautua niillä harmailla nicillä, jotka ovat olleet käytössäni
Mä kyllä voin uskoo, et jotkut hakkaa sitä näppistä vaikka koko illan yöhön saakka ja rekkailee niitä yleisesti käytettyjä harmaa nikkejä ihan vain ajan kuluksi ja kiusaksi. Tämä ei ole edes vitsi.
 
vierailija666
Mä kyllä voin uskoo, et jotkut hakkaa sitä näppistä vaikka koko illan yöhön saakka ja rekkailee niitä yleisesti käytettyjä harmaa nikkejä ihan vain ajan kuluksi ja kiusaksi. Tämä ei ole edes vitsi.
Jep. Kuvittelen oikein kuinka tämä nauraa pienessä lähiö kämpässä kiitos paita päällä juoden Pirkka olutta. Seuraavana päivänä pitääkin käydä sossussa että marco ja Jessica saa makaronia. Ex ukkokin pääsee linnasta ja sekin muuttaa tänne. No onhan se ihan kiva vaikka hakkaakin känni päissään....
 

Yhteistyössä