Menikö teidän häissä jokin pilalle? (dr phil)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dani

Vieras
Kertokaas mitä teidäntai jonkun muun häissä meni pieleen? Tässä Dr. Philiä kattelen, ja tuli mieleen :)

Itse en muista mitään kamalaa... Yksissä häissä morsiamen sisko näytti kuvia parista, jotka oli kaikka IHAN samanlaisia..Kuvia oli varmaan sata ja vieraat näytti aika kyllästyneiltä :)

Ei mitenkään pilalle, pieniä mokia kyllä (ite en kyllä edes huomannu) Bestman unohti ilmottaa keittiön väelle, et väki on tulossa ja niille tuli hirveä kiire laittaa maljat valmiiks ja me saimme eripariset lasit.. Mut eipä tuo haitannu.
Pukuni sotkin siinä vaiheessa kun mua tultiin ryöstämään.

Kaason olisin voinut valita paremmin...tappeli loppuillan poikaystävänsä kanssa autossa ja lähti sitten kesken juhlien kotiin. Muuten häät olivat 99,9% onnistuneet :D

Siis mä unohdin jännityksessäni kesken häävalssin miten tanssitaan :ashamed: Se oli aika kamalan näköistä ankan vaapuntaa.. Muuten meni kivasti :D
Kaverin häissä mokasin kesken kaukunleikkauksen. Koko kakku meinasi leikatessa kaatua. Onneksi vain "hääpari" koriste tippui kakusta ja sen morsiammen pää lähti irti :ashamed:

jep. kaveri heitti läppää tunti vihkimisen jälkeen että sillä on semmosta kuvamatskuu millä ois saanu häät peruttu. ja kyse oli siis mun polttarikuvista. niissä ei ollu mitään erikoista mutta meni se fiilis siinä sitten. olin ihan paniikissa vielä häämatkalla että olenko tehny jotain tietämättä. :snotty: |O :headwall:

Miedän joutu vaihtaa ruokapaikkaa ihan viimetingassa kun ravintola oli meidän tietämättä menny puolittaa tilan, ja jättäny meidän hääväen sellaseen pikkukoppiin!! Peruttiin sit koko kakka ja otettiin uus paikka, kiireessä.

Eli sit oli piirtoheitin vielä siellä paikallaan ja kun hääväki tilas ruokia joutuivat pahottelemaan että ei meillä ole, valitan sitäkään ei ole ja voi ei ole meillä..... Kyllä hävetti!! Mutta kaikki tiesi että se oli viimehetken järjestely ongelmien takia, eli kaikki oli silti tyytyväisiä. Mut meillä hävetti hirveesti mut ei auttanu. Kuitenkin sitte ravintoloitsijat kyllä yritti tehdä parhaansa ja lopuksi haki jotain karkkikonvehti kakku juttua ihan yllätykseksi ja sanoivat että hakivat varta vasten meidän väkeä varten jostain kun olivat niin monesti jo tyrmänneet hääväen toivomukset ku kaikkea ei ollut.

Ei mennyt varsinaisesti pieleen, mutta hääkimppu jäi saamatta, kun kukkakauppiaalla ei ollutkaan valkoisia ruusuja. Kysyi, että kelpaako muovikukista tehty kimppu :o :laugh: :headwall: ja vastasin että no v*ttu ei :snotty: . Sitten totesi, että "no, saamme illaksi tai huomiseksi niitä ruusuja". Siihen minä että sehän on helevetin hyvä juttu, taidanpa avioitua toistamiseen illemmalla tai sitten huomenna :kieh:

Mutta ilman kimppuakin meni oikein mukavasti :)

Dr philis ainakin oli yks pari, joiden häissä sulhanen oli ollut aivan tuubassa, tapellut bestmanin ja appensa kanssa, lyönyt VAHINGOSSA samassa rytäkässä vaimoaan...
Tonen pari oli ajanut prätkällä ja laahus oli hirttänyt renkaaseen kiinni --> molemmat loukkaantu, hääkakku oli sulanut ja sit oli vielä joku muu...
Kolmatta paria en kattonu sit enää...

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jep. kaveri heitti läppää tunti vihkimisen jälkeen että sillä on semmosta kuvamatskuu millä ois saanu häät peruttu. ja kyse oli siis mun polttarikuvista. niissä ei ollu mitään erikoista mutta meni se fiilis siinä sitten. olin ihan paniikissa vielä häämatkalla että olenko tehny jotain tietämättä. :snotty: |O :headwall:

mä muistan tän jutun kun kelasit sitä :o teitkö kaverille selväksi et pahoitti sun mielen?

meillä oli erilaisia ongelmia häissä jotka olisivat ehkä huolellisemmalla suunnittelulla voinut ehkäistä. kun exän kanssa oltiin vielä yhdessä en koskaan muistellut häitä mitenkään elämäni parhaana päivänä, jälkeenpäin kun erottiin se menikin lokeroon elämäni hirvein päivä.

Miun molemmat sukkahousut hajosi, myös ne varasukkahousut, heti pukemisvaiheessa. Menin sit naimisiinilman sukkahousuja ja paljain jaloin, koska en voinu laittaa uusia kenkiä jalkaan ilman sukkia. Kampaaja oli aivan surkea ja meiän molempien tukat oli täynnä lakkaa, joka näkyi valkosena hötönä hiusten pinnalla. Puku on surkeasti ommeltu, vuoressa ei ollut huolitteluja ollenkaan ja puku valui olkapäiltä niin, että vuori tuli näkyviin. Puku myös repesi ekalla sovituksella yhdestä saumasta. Sain puvun 3 päivää ennen häitä sovitettavaksi ja jouduin korjauttamaan sen toisessa ompelimossa, että pysyisi päälläni. Pitopalvelu ei ollut ottanut huomioon kasvissyöjiä, vaikka niin oli etukäteen sovittu. Kasvissyöjävieraat söivät salaattia ja perunaa. Koko juhlien aikana kaksi vierasta tanssi. Musiikki taisi olla häihin liian erikoista, irkku- ja keskiaikahenkistä sekä suomimetallia. Mutta ihanat juhlat oli silti :heart: Kaverit olivat järjestäneet kivaa, ei-noloa ohjelmaa ja miljöö oli aivan taivaallinen (Olavinlinna) :)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

mä muistan tän jutun kun kelasit sitä :o teitkö kaverille selväksi et pahoitti sun mielen?

en usko että tajusi. mutta ei ollu eka samantyylinen temppu. jotkut ei vaan tajuu...ala-asteella sama tyyppi lähetti v*ttuilu lappuja muille ja laitto mun ja siskon nimet alle. :headwall: :o

en usko että tajusi. mutta ei ollu eka samantyylinen temppu. jotkut ei vaan tajuu...ala-asteella sama tyyppi lähetti v*ttuilu lappuja muille ja laitto mun ja siskon nimet alle. :headwall: :o

Öö... Miks tämmönen tyyppi oli sun polttareissa ja häissä ja on/oli(?) sun kaveri? Toisekseen, miks olit paniikissa jos tiesit ettet ole sekoillut mitään? Ikävä kaveri kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja lipsu:

Öö... Miks tämmönen tyyppi oli sun polttareissa ja häissä ja on/oli(?) sun kaveri? Toisekseen, miks olit paniikissa jos tiesit ettet ole sekoillut mitään? Ikävä kaveri kyllä.

tää kaveri sattuu olla mun sukulainen. ja paniikissa olin koska olin juonu polttareissa sen verran että oli muistissa aukkoja (useita tunteja). häämatkan jälkeen vasta sain tietää mitä niissä kuvissa oli.

Yhteistyössä