menierintauti

Mun isällä on sama tauti. Vanhemmat kävikin jokin aika sitten Menier-yhdistyksen järjestämällä luennolla, jonka piti Tapani Rahko Tampereelta. Hän on kehittänyt hoitomuodon huimaukseen. Tästä hän kertoi ja tekikin hoitoa yhdelle yleisöstä hyvin tuloksin. Kirjoitin tästä tuonne jännitysniskakeskusteluu. Sivulla 10 on siitä juttua, jos kiinnostaa. Hyviä tuloksia on siis tällä menelmällä saatu. Hän on myös kouluttanut muitakin tähän ja hoitoja saa siis muiltakin paikkakunnilta. Googlella löytyi tietoa hänestä ja hyviä kokemuksia myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja liusila:
Minulla todettiin viikko sitten alkava menierintauti. sain siihen nyt lääkettä että vähenisi nuo huimauskohtaukset.

Onko kellään muulla ollut samaa?
Onko sulla muita oireita kun huimaus? Mula o epäilty myös merierin tautia, sain kohtauksia missä korvat huusi ja edelleenkin tinnittää, väliin lujempaa ja väliin hiljempaa :( Kiertohuimausta on kans,mutta hiukan helpottanut.
 
Mitä lääkettä Menieren tautiin käytetään? Minulla ollut n.3v. diagnosoimattomana. Usein korva lukossa ja huimaa. Miten tauti diagnosoidaan? Tarviiko tehdä kuulotestiä(joskus olen kuullut tällaista), että voidaan diagnosoida ja aloittaa lääkitys?
 
Hei!
Minulla lääkityksenä betaserc ja uretren comp. minulla tehtiin 2 eri kertaa kulotesti ja kun sen mukaan kuulo vaihteli niin sekin viittasi menierintautiin. Minulta otetiin pään magneettikuva ja kävin tasapainotutkimuksessa jonka jälkeen sitten sain diagnoosin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja liusila:
Minulla tuon huimauksen lisäksi toisinaan korvat soi
ja lisäksi korvat menee herkästi lukkoon.

[/quoto

Olekko kokeillu jättää suolan pois? Siitä kyllä apua :)
hei!

En ole jättänyt suolaa kokonaan pois mutta vähentänyt suolan käyttöä. Ja kyllä se auttaa =)
 

Yhteistyössä