Ehei, tuo ei ole ollenkaan huono neuvo. Tokihan tyypit palstalla huomaa keitä kannattaa ärsyttää, kenet saa helpoiten mukaan "tappeluun". Kun noille päänaukojille ei kommentoi mitään, niin eiköhän se lopu aikanaan, tai ainakin vähene. Enkä tarkoita että tuo vittuilu ja päänaukominen olisi oikein, tai sallittua. Mutta kun se ei tule loppumaan ikinä, niin parempi itse asennoitua niin ettei tartu niihin. Ja puhun siis ihan omasta kokemuksestani. Kun tämä palsta on kumminkin vaan palsta, irl elämä on sitten erikseenAlkuperäinen kirjoittaja kollega:Tuo on niin typerä neuvo. Jos sua lyödään, käännä toinenkin poski. Jos sua joulukiusataan, vaihda koulua. Pääasia, että ilkeilijöille ei tuu paha mieli.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Scarlettille: jos provosoidaan, älä provosoidu.
En sitä sen enempää päättele, ihmettelin vain miksi tällaisia aloituksia ( Meni sitten taas erittäin hyvin mielenkiinto tähän palstaanAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mistä päättelet että on joku ongelma Siis oikeastaan olen varmaan ihan väärässä ketjussa selittelemässä näitä asioita kun en todellakaan tiedä onko tämä todellista suuttumista vai ei, mutta tämä palsta itsessään on sellainen että aivan turhan usein luullaan toisen vääntävän ahdistuksen ja itkun partaalla vaikka todellisuudessa se vääntäminen on vaan kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:No mutta jos ap:n suhtautuminen on tuo niin eihän tässä ole mitään ongelmaa. Eikä syytä lopettaa palstailua tai edes lähteä tauolle jos kerran nauttii tuosta kädenväännöstä ja naureskelaa vaan itsekseen kun muut luulevat hänen vetäneen herneet nenuun.
Ei mulla ainakaan todellisuudessa kiinnosta vähääkään miten joku ihminen elämänsä elää tai kuinka kauan imettää tai mitä lapselleen syöttää ja silti saatan käydä sellaisessa ketjussa kertoilemassa mielipiteitäni ja tinkaamassa asioista, joilla ei ole mitään merkitystä.
Ajanvietettähän tämä on enkä usko että pystyn muuttamaan kenenkään mielipidettä vaikka kuinka hyvin asiani perustelisin =)
Miksi oletat että on ongelma, uskotko kaiken mitä täällä sanotaan? Joillekin se on vaan huumoria ( en tiedä scarlettista) ja ainakin jos minua kiusattaisiin täällä noin paljon niin varmasti vetäisin ihan läskiksi koko homman ja tahallani herättäisin kohua. Minä ainakin olen huomannut että nämä palstakiusatut muuttuvat aikaa myöten sellaisiksi että heillä ei kiinnosta muiden mielipiteet tai joukkolynkkaus enää vähääkään. Vai luuletko ettei scarlett tiennyt millaisia vastauksia tähän ketjuun tulee, luulenpa että tuntee palstalaiset joAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:En sitä sen enempää päättele, ihmettelin vain miksi tällaisia aloituksia ( Meni sitten taas erittäin hyvin mielenkiinto tähän palstaan
Eipä tänne taas viitti hetkeen tulla, että pitäkää hyvänänne. Kattotaan sitten joskus, ehkä. ) Tarvii tehdä jos oikeasti nauttii tuosta väittelystä. Ihan vain toisten kiusalla? No, en tiedä kun kohdallani ei ihan uponnut kuitenkaan, ap saa palstailla tai olla palstailematta ihan miten vain sattuu huvittamaan.
Ja siis jos nauttii siitä väittelystä, jankuttamisesta ja näistä aloituksista niin eihän tässä mitään ongelmaa sitten ole. Vai kuinka? =)
Voi kauhea miten olen tänään huono ilmaisemaan itseäni. Yritän vielä kerran jso jotenkin saisin itseni ymmärretyksi (ennen kuin alkaa tämäkin mennä jankkaamiseksi).Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Miksi oletat että on ongelma, uskotko kaiken mitä täällä sanotaan? Joillekin se on vaan huumoria ( en tiedä scarlettista) ja ainakin jos minua kiusattaisiin täällä noin paljon niin varmasti vetäisin ihan läskiksi koko homman ja tahallani herättäisin kohua. Minä ainakin olen huomannut että nämä palstakiusatut muuttuvat aikaa myöten sellaisiksi että heillä ei kiinnosta muiden mielipiteet tai joukkolynkkaus enää vähääkään. Vai luuletko ettei scarlett tiennyt millaisia vastauksia tähän ketjuun tulee, luulenpa että tuntee palstalaiset joAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:En sitä sen enempää päättele, ihmettelin vain miksi tällaisia aloituksia ( Meni sitten taas erittäin hyvin mielenkiinto tähän palstaan
Eipä tänne taas viitti hetkeen tulla, että pitäkää hyvänänne. Kattotaan sitten joskus, ehkä. ) Tarvii tehdä jos oikeasti nauttii tuosta väittelystä. Ihan vain toisten kiusalla? No, en tiedä kun kohdallani ei ihan uponnut kuitenkaan, ap saa palstailla tai olla palstailematta ihan miten vain sattuu huvittamaan.
Ja siis jos nauttii siitä väittelystä, jankuttamisesta ja näistä aloituksista niin eihän tässä mitään ongelmaa sitten ole. Vai kuinka? =)
Älä välitä, ei mullakaan tunnu oikein luonnistuvan tämä selittely niin että ei olis tarvetta enää selittää Eli jankutetaan vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Voi kauhea miten olen tänään huono ilmaisemaan itseäni. Yritän vielä kerran jso jotenkin saisin itseni ymmärretyksi (ennen kuin alkaa tämäkin mennä jankkaamiseksi).
En siis päättele, oleta tms ap:sta yhtään mitään. Minua ei piirun vertaa kiinnosta palstaileeko hän vai ei, onko vetänyt herneet nenuun vai naureskeleeko kippurassa tappeluketjuilleen jne. En todellakaan usko murto-osaa siitä mitä täällä kirjoitellaan, tämä on vain ajankulua.
Lähtökohtaisesti vaan minulle ei mene jakeluun miksi täytyy tällaisia aloituksia tehdä jos oikeasti nauttii tuosta väittelystä/jankuttamisesta tms. Paitsi jos se sitten on joku veto heittää koko homma läskiksi, vaikken ymmärrä mitä siitäkään saa. Ehkä juuri siksi ettei minua kiinnosta se ap:n palstailu, eli hänen lopettamisensakaan ei herätä mitään tunteita.
Mutta niin tai näin, jos hän itse nauttii tästä huomiostaan niin eikös sitten kaikki ole hyvin? Mitä enemmän hän saa palstalaisia kimppuunsa sitä hauskempaa hänelle on jne.
Ai niin, vakavasti ottamisella tarkoitin sit palstailua, noin niinkuin ihan yleisestiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Noh, ei kai tätä kannata niin vakavasti ottaa. Scarletti nyt vaan on semmonen tulisempi luonne, että välillä kiehahtaa jopa yli äyräiden. Mutta minust hän on muuten ihan mukava (Ja tämä ei sit ollu mitään vinoilua)