Eipä tänne taas viitti hetkeen tulla, että pitäkää hyvänänne. Kattotaan sitten joskus, ehkä.
Vähän tuli sama mieleen. Ei kaikkea tarvi ottaa aina henk.kohtaisesti. Ja ehkä tauko tekis jo terääkin, johan oot täällä aamusta asti heilunut.Alkuperäinen kirjoittaja trolli:miks ihmeessä tarvii kaikesta vetää palko nokkaan? ihan niinkun oisit ainoo ihminen kelle täällä vittuillaan... voi nyyh..
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei täältä vittuilu koskaan lopu. Mutta sitä, miten suhtautuu ihan selkeisiin ärsytysyrityksiin, voi jokainen meistä itse hallita. Ja kun ei anna ärsyttäjille sitä iloa että ärsyyntyisi, niin ei ne lopulta enää jaksa edes ärsyttääkään.
kyllä se ap:nkin yks aloitus poistettiin.Alkuperäinen kirjoittaja hei:täh, miks mun teksti poistettiin, kyllä ap saa huudella vittua mut muutku kirjottaa niin oi voi ...
mikä aloitus?Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK:kyllä se ap:nkin yks aloitus poistettiin.Alkuperäinen kirjoittaja hei:täh, miks mun teksti poistettiin, kyllä ap saa huudella vittua mut muutku kirjottaa niin oi voi ...
No Scarletilla ainaki oli kauhea väittely tuolla painoketjussa.. Klikkaa sen profiilia niin näet missä se on viimeksi keskustellu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kertokaas nyt mitä on taas tapahtunu?
no semmonen, vähä railakkaampi versio tästä aloituksesta. Just kun meinasin kommentoida sitä niin se olikin kadonnut.Alkuperäinen kirjoittaja trolli:mikä aloitus?Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK:kyllä se ap:nkin yks aloitus poistettiin.Alkuperäinen kirjoittaja hei:täh, miks mun teksti poistettiin, kyllä ap saa huudella vittua mut muutku kirjottaa niin oi voi ...
miksi sä sit roikut täällä vieläAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Joo ei muakaan kauheasti tää palsta houkuta, paitti odotuspuolella on kiva käydä vaihtelemassa kuulumisia =)
niih!Alkuperäinen kirjoittaja +:miksi sä sit roikut täällä vieläAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Joo ei muakaan kauheasti tää palsta houkuta, paitti odotuspuolella on kiva käydä vaihtelemassa kuulumisia =)