Meni sitten taas erittäin hyvin mielenkiinto tähän palstaan

Maisamakkara
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
miks ihmeessä tarvii kaikesta vetää palko nokkaan? ihan niinkun oisit ainoo ihminen kelle täällä vittuillaan... voi nyyh..
Vähän tuli sama mieleen. Ei kaikkea tarvi ottaa aina henk.kohtaisesti. Ja ehkä tauko tekis jo terääkin, johan oot täällä aamusta asti heilunut.

+
se lupaa vaan. Huomenna se roikkuu täällä niinkuin ei mitään olisi tapahtunut.
ja ap:lle!!! kyllä säkin olet välillä sellasta tekstiä laittanut viattomille.. se ei pelaa joka pelkää...

Täällä ei ole pakko olla.

Eikä poissaoloista ole ilmoitusvelvollisuutta.

Ei täältä vittuilu koskaan lopu. Mutta sitä, miten suhtautuu ihan selkeisiin ärsytysyrityksiin, voi jokainen meistä itse hallita. Ja kun ei anna ärsyttäjille sitä iloa että ärsyyntyisi, niin ei ne lopulta enää jaksa edes ärsyttääkään.

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei täältä vittuilu koskaan lopu. Mutta sitä, miten suhtautuu ihan selkeisiin ärsytysyrityksiin, voi jokainen meistä itse hallita. Ja kun ei anna ärsyttäjille sitä iloa että ärsyyntyisi, niin ei ne lopulta enää jaksa edes ärsyttääkään.
Peesi.

Mä jollain tapaa ymmärrän, että jollakulla saattaa olla joskus sellainen päivä,
jolloin tekee mieli lyödä löylyä lisää kun joku provosoituu hurjasti ja alkaa vängätä ja vängätä.
Ehkä kannattais antaa joskus vaan periksi niin ei tarvis tehdä tälläsiä aloituksia....

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
täh, miks mun teksti poistettiin, kyllä ap saa huudella vittua mut muutku kirjottaa niin oi voi ...
kyllä se ap:nkin yks aloitus poistettiin.
mikä aloitus?
no semmonen, vähä railakkaampi versio tästä aloituksesta. :whistle: Just kun meinasin kommentoida sitä niin se olikin kadonnut.

Yhteistyössä