Meni sitten pääsiäisen suunnitelmat ihan mönkään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Laivalle piti lähteä, risteily varattu ja maksettu tietty ja lapset odotti sitä kuin kuuta nousevaa.
No nyt perheen isä oksentaa ja kuopus on myös aika heikossa hapessa oksutaudin jälijiltä.

Esikoiselle aivan järkky pettymys, mitähän keksis et sais piristettyä tuon pojan mieltä? Tai omaa mieltä?

Hitto, tää elämä tuntuu taas niin helvetin kivalta... eihän me ollakaan sairastettu kun joulusta saakka :headwall: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Piristysidea:
Esikoinen ja äiti lähtee kahdestaan laivalle?

No, muuten kyllä mutta ei taida mies nyt jaksaa tuota kuopusta hoitaa, kun itsellä jatkuvasti pää pöntössä :/
Itse olin viikko sitten samassa taudissa ja tiedän, ettei siinä kunnossa oikein lasten kanssa pysty olemaan.

niin ja pyydätte joitakin siihen sairastuneiden tilalle.
Olishan sekin parempi kun olla kaikki sitten kotona kun jotkut sairastaa.
Ei teidän kotiinlähteminen paranna niitä jotka sairaita ja tuksin hekään haluavat että te jäätte muut ilosta paitsi ihan myötätunnon tkia.
Menkää ihmeessä laivalle, muistatte erilaisen pääsiäisen ja voitte korvata tämän myöhemmin jollkain tapaa tekemällä yhdessä jotakin : )

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:

No, muuten kyllä mutta ei taida mies nyt jaksaa tuota kuopusta hoitaa, kun itsellä jatkuvasti pää pöntössä :/
Itse olin viikko sitten samassa taudissa ja tiedän, ettei siinä kunnossa oikein lasten kanssa pysty olemaan.

no eihän se nyt kauaa kestäse tauti.
Ja kyllä ne pärjää kuule ilman että olet siinä holhoamassa : )
koita nyt päästä pettymyksestä ja lähtekää laivalle te terveet.

ootteko te ne samat jotka joskus myöhästyi laivasta? Vai muistanko väärin? Jos olette teillä on kyllä paha karma laivoihin.

Mutta parantukaa pian ja toivottavasti pääsette uudestaan myöhemmin! Harmi juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja fiilistä:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:

no eihän se nyt kauaa kestäse tauti.
Ja kyllä ne pärjää kuule ilman että olet siinä holhoamassa : )
koita nyt päästä pettymyksestä ja lähtekää laivalle te terveet.

Itse asiassa mä oksensin kolme päivää ja miehellä alkoi vasta yöllä. Mä olin kolme päivää ihan sänkypotilaana, joten en nyt mieheltä odota et pitäis hoitaa lasta kun sairastaa. Muuten ei kyllä mun holhoamista tarvi, ei ole sen sortin mies.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
ootteko te ne samat jotka joskus myöhästyi laivasta? Vai muistanko väärin? Jos olette teillä on kyllä paha karma laivoihin.

Mutta parantukaa pian ja toivottavasti pääsette uudestaan myöhemmin! Harmi juttu.

Siis ollaan just ne samat. Mä alan jo epäillä, että tässä on joku tarkoitus eli ne laivat ei taida meitä varten olla :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja miiuli:
Pyydät jotain kaveria/sukulaista siihen miehen tilalla mukaan ja lähdet molempien lasten kanssa?[/quote

heikossa hapessa olevan lapsen kanssa laivalle? ei kovin järkevää? siis vanhempi oli ok, mutta nuorempi ei kunnossa vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
milloin lähtö ?

Kolmen pintaan pitäis lähteä ajamaan Helsinkiä kohti.

Kuopus tosiaan oli oksutaudissa, mutta luultiin et on parantnut siitä jo. Mutta eilen illalla oksensi taas, ja nyt vaan makoilee lattialla (vilkas 2-vuotias normaalisti) ja vetää peittoa päälleen :(

Hoitoon en häntä nyt mielellään laittais, odotettu loma hänenkin kanssaan tää pääsiäinen, poika kun aloitti päivähoidossa vuoden alusta. Ja poikakin niin nauttii meidän seurasta eli jää mammalle viedessä itkemään niin en nyt kipeänä sinne viitsis itkemään jättää, kun vihdoin on vähän pidempi "loma" mullakin lasten nkanssa ilman töitä. Enkä usko, että mamma näin lyhyellä varoitusajalla kipeää lasta edes ottais.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Mä lähtisin lasten kanssa ja mies jäis sairastaa. Kyllä se kuopuskin siitä sitten piristyy, kun on kuitenkin jo toipumaan päin.

Kumma juttu, että nyt vaan käsketään mennä sinne laivalle, päiväkotiin tai kerhoon viennistä jos puhuttaisiin, niin kylläpä täällä vaahdottaisiin, että ei sinne tartuttamaan muita, laivalle kyllä voi viedä.

Jos se esikoinen ei ole sairastanut kyseistä tautia vielä, niin jäisin suosiolla lähtemättä, varmaan rupeaisi oksentamaan siellä laivalla.

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Tosi kurjaa.Tulisikohan laivayhtiö yhtään vastaan lääkärintodistus jos on?Tai saisitteko reissun jollekulle muulle pikaisesti myytyä?

Me ollaan osittain Siljan kantispisteillä maksettu tuo matka eli sitä ei kai voi myydä, kun hinta ja ne pisteet on henkolökohtaisia. Mut täytyy soittaa sitten kyllä ja kysyä, et saisko edes osan pisteistä takaisin.

Yhteistyössä