meni nyt taas vähän ohi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
mieheltä alkanu tulee ihan ihme letkautuksia, mä en ymmärrä sitä enää.. ja kun kysyn, niin mikään ei vaivaa ja lakkaa kyselemästä, älä intä ja plaa.

äsken istuttii olkkaris, laitoin teksti tv:n päälle kun piti katsoa ohjelmatarjonta. teksti tv ei toiminu kunnolla, joten sanoin ihan NORMAALILLA äänellä, että "no just, mikähän tätäkin vaivaa?" johon mies sitten äyskäs, että "vittu sä oot kyllä kans ihme hermoheikko joka asiassa!" :o ekskyysmii... yhtään en hermoillu, tokasin vaan.. "joo mut heti hermostut jos joku ei toimi!" ei, en hermostunu, mut antaa olla.... jipii tätä parisuhteen auvoa. voisko maailmassa olla yks ainoa mies mua varten joka olis normaali.
on ollu yks alkoholisti, yks narsisti, yks itsekeskeinen sika ja nyt mun unelmien mies on muuttunu tällaseks. en tajua mikä mussa ajaa miehet sekoamaan, kai mä sitten olen niin vaikea ja vittumainen vaikken sitä todella tiedosta.
näihin sanoihin ja näihin tunnelmiin, jes..

ihana toi ekskyysmiiii :D :hug: teillä on vaan arki koittanu ja se hetki kun toisen naama lähinnä ärsyttää. Tehkää jotain kivaa arjesta poikkeavaa niin vaihe meneepi ohi jos on mennäkseen :)

no ekskyysmii vaan :D kun mä en millään jaksais tollasta mörköä katsella illat läpeensä joka inttää et mikään ei vaivaa ja mussakaan ei oo mitään vikaa, töissäkin menee hyvin ja kaikki on hyvin... voi taivas. mä haluan aikuisen miehen jonka aivoituksia ei tarvii arvailla!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
no ekskyysmii vaan :D kun mä en millään jaksais tollasta mörköä katsella illat läpeensä joka inttää et mikään ei vaivaa ja mussakaan ei oo mitään vikaa, töissäkin menee hyvin ja kaikki on hyvin... voi taivas. mä haluan aikuisen miehen jonka aivoituksia ei tarvii arvailla!!!

kukkaan ei oo täyvellinen.. kato pitää olla yhes tarpeeksi kauan et alkaa mennä hyvin.. tänään meillä 13v hää päivä.. alkuajat oli vaihtelevaa mut nyt menee niin lujaa ettei mitään järkeä.. sanon vaan et suosittelen..

Alkuperäinen kirjoittaja rakastaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:

kukkaan ei oo täyvellinen.. kato pitää olla yhes tarpeeksi kauan et alkaa mennä hyvin.. tänään meillä 13v hää päivä.. alkuajat oli vaihtelevaa mut nyt menee niin lujaa ettei mitään järkeä.. sanon vaan et suosittelen..

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
ihana toi ekskyysmiiii :D :hug: teillä on vaan arki koittanu ja se hetki kun toisen naama lähinnä ärsyttää. Tehkää jotain kivaa arjesta poikkeavaa niin vaihe meneepi ohi jos on mennäkseen :)

mie jo ajattelin että mitä ihmeen ekosysteemii :)))

Alkuperäinen kirjoittaja eero:
On se tietty ikävä huomata, että mies muuttuu möröksi. Yhtä ikävää on se, että kaikista kauniista neidoista tulee nalkuttavia, vanhoja akkoja.

morko.jpg

+

AngryWoman2.jpg

=

marriage-thoughts.gif

Yhteistyössä