Meni niin hermot ja nyt on tosi paska äiti olo!

• Viestiketjun aloittaja jääris
  • Ensimmäinen viesti
jääris
Tuossa aiemmin siivoilin samalla kun lapsi aloitteli nukkumaan menoa. Pyysin sitten lapsen ipodia lainaksi, että saa kuunnella musaa samalla häiritsemättä naapureita, kun tykkään silloin kuunnella täysillä musiikkia. Niin laps otti sit multa sen ipodin pois, että siitä menee akku, hän tarvii sitä huomenna jne. Mulla meni ihan totaalisesti hermot. Sanoin, että ok, älä sinäkään käytä sit mun tietsikkaa, äläkä kato mun telkkareita jne :(. Mulla menee niin harvoin hermot, mut nyt vaikka mulla paha mieli onkin tapahtuneesta, en halua antaa tätä asiaa periksi. Lapsi tuli ja antoi sen podin mulle, että saat kuunnella, mut en enää huolinu. Jääräpäisenä siis täällä :( ja lapsella ikää 11v

deb
Noita turhia kilahduksia sattuu varmaan ihan jokaiselle. Pyydä lapselta anteeksi ja jutelkaa asia halki, ei sitten jää vaivaamaan kumpaakaan. Ei tuota kannata liikaa märehtiä.

ap
On laturi, mut se meinaa sitä että mun korvan juuressa pöhisee tää kone väh 3 tuntia päällä. Ja en huutanu tai raivonnut, sanoin vaan miten asiat on. Noh, menin sitten lapsen huoneeseen ja siellä pötkötti lattialla, kysyin mitä siellä teet niin sanoi, että tuo sänkykin on sinun. Halattiin ja pyydettiin anteeksi kumpikin. Taas seuraavaa kertaa odotellessa.

Yhteistyössä