Meni hermot!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
Poika on hereillä vieläkin (ikää 1v 9kk) ja joka ilta ihan kauhee mekkala nukkumaan menon kanssa, ei suostu nukkumaan omaan sänkyyn ei syliin ei mun viereen... ei mihinkään!!!
Naapurit varmaan äsken jkuuli kun mulla palo pinna ku ei niinku mikään käy pienelle herralle! koko ajan vaan pomppii ja kiljuu ja ei mee nukkumaan.
Ja itteeni vielä ärsyttää se että mulla palaa pinna nyt ihan tajuttoman helposti kun olen raskaana, rv 12+6!
En jaksa taistella tuon pojan kanssa kun olen jo yli 2 tuntii taistellut!!! Ja mieskin on yövuorossa...
:ashamed: :headwall: :'(

en anna nukkua kuin korkeintaa 1,5 h päikkärit, koska muuten vavotaan pitkälle yöhön! ja meno on ihan mahdotonta!!! ja niin tuntuu nytkin olevan... mulla on konstit nyt ihan loppu ja hermotkin on ihan finaalissa!... Pitää ostaa jotain satu cd:tä ja vauvan joku uni cd jos ne vaikka auttais rauhoittumaan...

istu alas hengitä syvään ja laske kymmeneen.Yritä olla näyttämättä pojalle että sua ärsyttää kun toinen ei nuku ( meillä ainakin saadaan lisäpotkua kun huomataan että äitiä ärsyttää)
Meette uudestaan vaikka pesemään hampaat,luette lempikirjan tai kuuntelette jotain rauhottavaa cd:tä.Yritä rauhottaa tilanne ja meette vaikke sinne teidän vanhempien sänkyyn lukemaan sitä kirjaa,silitystä,valot himmeelle ja rauhallinen fiilis,kyllä se uni sieltä alkaa hiipiä kun poika huomaa että ei saa äitiä hermostumaan ja talokin hiljenee ja pimenee....jaksamista ja onnea yritykseen :)

VIHDOINKIN!!! Poika nukahti just!!! rauhoitin itseni niin hyvin kun pystyin ja silittelin ja en reagoinut vaikka yritti potkia mua...niin sitten hää simahti...
Tuntuu vaan niin vaikeelta välillä kun nää raskaus hormonit saa mun pinnan tosi kireelle ja normaalisti mun kärsivällisyys kestää tosi pitkään enkä hermostu kovin pienestä!

Jopas sitten on outoa miten pikkuinen jaksaa valvoa. :o

Mutta niin, muistan kyllä että itelläniki paloi pinna kun toista odotin ja esikoinen pomppi sängystä koko ajan pois. Se sitten auttoi, kun laitettiin lastenhuoneen lattialle patja, jolla minä ja mies vuorotellen makasimme ja esitettiin nukkuvaa kunnes poika nukahti. :D Siis suunnilleen kai oli samaa ikäluokkaa kuin poikas nyt.

Niin juu ja nykyään meillä 1v 7kk vaatii "nukuttamista", muuten tulee sellaiset huudot, että oksennus lentää. Mies siis on joka ilta lastenhuoneessa, eli sama systeemi periaatteessa kuin esikoisenkin kanssa. Ja sillä aikaa minä taistelen saadakseni vauvat nukkumaan.

Yhteistyössä