meni äidiltä hermot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainenaamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainenaamu

Vieras
JOs aamu alkaa lasten tappelulla,ei vaan jaksa. Kun ei saa rauhassa silmiä avata, niin tuli kyllä semmonen show...ja nyt sitten paha mieli,kun meni niin överiksi oma raivo. miten muut jaksaa aamulla, jos ei saa rauhassa herätä??
Ymmärrän jos on ihan pieniä lapsia mutta kun ikää jo sen verran että pitäisi osata hetki olla omissa leikeissä jo! oNhan äidilläkin oikeus herätä viikonloppuun rauhassa.

No välillä tuntuu ettei äidillä ole mitään oikeuksia vain velvollisuuksia. Kaikesta omasta pitää tinkiä. Mä voisin vaikka herätä möykkään jos olis edes saanut sen yön kunnolla nukuttua.

Joo se on kurjaa kun yöt on rikkonaisia. Mutta kun ne ajat on vähitellen ohi, niin kyllä mä puhuinkin jo lapsille, että vapaapäivänä on mukava ku ei ole kiirettä, ja lasten on syytä oppia se rauhallinen ote aamuun. Toisilla on se aamukahvi,että piristyy, minä tarviin vaan rauhassa aamupesun ennen kuin jaksan kuunnella tappeluja....

Nyt taas meillä järjetöntä kirkumista, mistä lie suuttunut. Pitäis lähtee särkänniemeen, mutta ei kai tuollaista voi viedä mihinkään ihmisten ilmoille. Ikää siis 3v

täällä kanssa menni hermot=( kurjaa just olin eilen päättänyt että pysyn tyynenä tuli mitä tuli,enpä pysynyt kun heti sai kuunnella huutoo(pikku kaveri muisti että pakkasessa on jätskiä ja siitähän riemu repesi kun kielsin ja sanoin että aamupala aika seuraavaksi)

tuntuu että koko päivä menee överiksi jos aamu alkaa näin,ku sit vaa ärsyttää ku ei pystynyt itse pysyy päätöksessäään:(

Alkuperäinen kirjoittaja :
täällä kanssa menni hermot=( kurjaa just olin eilen päättänyt että pysyn tyynenä tuli mitä tuli,enpä pysynyt kun heti sai kuunnella huutoo(pikku kaveri muisti että pakkasessa on jätskiä ja siitähän riemu repesi kun kielsin ja sanoin että aamupala aika seuraavaksi)

tuntuu että koko päivä menee överiksi jos aamu alkaa näin,ku sit vaa ärsyttää ku ei pystynyt itse pysyy päätöksessäään:(

Ei kannata päättää tuollaisia etukäteen :saint:

Mä en edes odota mitään mukavaa vaan aina pahinta, pessimisti pettyy harvoin

Yhteistyössä