Menetkö miehesi kanssa samaan aikaa nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me mennään yleensä aina yhdessä nukkumaan. Mies ei osaa nukahtaa ilman minua ja jos itse kukun myöhään, jää odottelemaan minua.

Mäkin nukahtaisin paremmin miehen kainalossa, siitä tulee turvallinen olo. Josku lyhennän jo valmiiksi lyhyitä yöuniani odottamalla miestäni...sitten oon taas aamulla tosi väsynyt.

Teitääkö teidän meihet että teillä on hyljätty olo ku nukkuvat sohvalla tai tulevat myöhemmin nukkumaan?

Oletteko oikeasti keskustellu asiasta?

Jos miehelle kertoo, että hänen käytös loukkaa ja saa aikaan negatiivisia tunteita ja SILTI ei voi koskaan joustaa omasta käytöksestään niin sillo kyllä mättää joku muukin.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Kysy mieheltäsi voisko tulla edes sinut "nukuttamaan" :D olisi sun vieressä sen aikaa kun nukahdat, sillon saisit olla kainalossa ja lähekkäin, mutta mies voisi valvoa vielä kun olet nukahtanut.

Meillä mennään aika usein yhtäaikaa

Kyllä se tulee "nukuttamaan" mut :D. Mutta sekin menee näin, että joka ilta pyydän, että voisitko tulla käymään kun nyt meen..

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Meilläkin itse menen ennen miestä unille. Monet kerrat pyytänyt häntä yhtäaikaa nukkumaan, mutta turhaan... Kyllä se harmittaa ja suututtaakin...

No toinenkin joka ymmärtää mun tunteet...se eniten, että on pyytänyt että voisitko mitenkän koskaan tulla eikä toinen tajua, että se on hänelle kohteliaisus että tykkään olla hänen lähellä ja kuitenkin asia on jotenkin aivan käsittämätön hänelle ja vaadin liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Alkuperäinen kirjoittaja Miuku:
Eihän tää nyt mikään kovin tärkee juttu ole, mutta mietityttää vaan omassa elämässä. Itse menen nukkumaan viimeistään klo 23.00 (koska herään aikaisin) ja olen kohta pari vuotta kinunnun miestä edes joskus samaan aikaan nukkumaan kanssani, minusta on ihanaa käpertyä toisen kainaloon. Kuulemma ei millään pysty niin aikaisin, joten olen luovuttanut. Mieheni herää noin pari tuntia myöhemmin kun minä.

En mä tiiä, jotenkin vaan ottaa pannuun. Että pyydänkö mä nyt ihan jotain mahdotonta?

Meillä menään samoilla linjoilla!!!onneksi en ole näköjään ainut.

Rassaako sua asia koskaan? Oon myös sanonut, että siinä vieressä voi myös lukea, olla läppärillä tms. (hän jää yleensä olemaan läppärillä esim. keittiöön). Ja yllätys yllätys, hän on nukahtanut kaikkina niinä parina kertana ihan sikeesti kun on viereen tullut, että kyllä ilmeisesti uni tulee...

Rassaa ja aika paljon koska mieheni nukkuu kaiket yöt sohvalla sitten välillä tosi hyljätty olo..

Kiva, joku ymmärtääkin mua. Kiitos.

Ei mitää tunne molemmin puoleinen..heheee

Kysy mieheltäsi voisko tulla edes sinut "nukuttamaan" :D olisi sun vieressä sen aikaa kun nukahdat, sillon saisit olla kainalossa ja lähekkäin, mutta mies voisi valvoa vielä kun olet nukahtanut.

Kyllä se tulee "nukuttamaan" mut :D. Mutta sekin menee näin, että joka ilta pyydän, että voisitko tulla käymään kun nyt meen..

Niin mikä siis mättää? Mies tulee sut nukuttamaankin.... Ongelma on siinä että joudut sitä pyytämään? Sano miehelle että tulisko pyytämättä? Mä en nyt tajuu koko ongelmaa. Kylä mäkin tykkään miehen kainiksissa nukkua, mutta eipä sille mitään voi että eri aikoihin mennään unille, hyvin usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Teitääkö teidän meihet että teillä on hyljätty olo ku nukkuvat sohvalla tai tulevat myöhemmin nukkumaan?

Oletteko oikeasti keskustellu asiasta?

Jos miehelle kertoo, että hänen käytös loukkaa ja saa aikaan negatiivisia tunteita ja SILTI ei voi koskaan joustaa omasta käytöksestään niin sillo kyllä mättää joku muukin.

Tietää ja olen puhunut asiasta monesti. Siis ihan tyylillä: " musta olisi ihanaa jos voisin käpertyä sun kainaloon..jne.", mutta kuulemma en voi tällaista häneltä vaatia. No, oishan tuo toki aivan kauhee uhraus vaimolle pari kertaa kuussa vaikka. Ehkä meillä mättää, siinä oot kyllä ihan oikeessa.

Niin mikä siis mättää? Mies tulee sut nukuttamaankin.... Ongelma on siinä että joudut sitä pyytämään? Sano miehelle että tulisko pyytämättä? Mä en nyt tajuu koko ongelmaa. Kylä mäkin tykkään miehen kainiksissa nukkua, mutta eipä sille mitään voi että eri aikoihin mennään unille, hyvin usein.

Se, että mä en voi ymmärtää, että onko tämä mun pyyntö nyt niin kammottava ja ylivoimainen ja kohtuuton ja kaikkea mitä mieheni antaa ymmärtää. Ja miksi minä voisin tehdä sen, mitä minä pyydän mieheltäni, miehelleni ihan vaan siksi että rakastan häntä, mutta hänestä tuo on aivan maailman mahdottomin asia. Ja jos asiasta puhuu, niin mä olen määräilevä, vaikka vaan pyydän asiaa.
Joo älä ymmärrä. Vaikka selittäisin sitä kaksi vuotta, et ymmärrä, selvä. No, jos et miehestäni sen enempää tiedä, niin ehkä asia onkin vaikea ymmärtää.

Eihän tää nyt mikään kovin tärkee juttu ole, mutta mietityttää vaan omassa elämässä. Itse menen nukkumaan viimeistään klo 23.00 (koska herään aikaisin) ja olen kohta pari vuotta kinunnun miestä edes joskus samaan aikaan nukkumaan kanssani, minusta on ihanaa käpertyä toisen kainaloon. Kuulemma ei millään pysty niin aikaisin, joten olen luovuttanut. Mieheni herää noin pari tuntia myöhemmin kun minä.

En mä tiiä, jotenkin vaan ottaa pannuun. Että pyydänkö mä nyt ihan jotain mahdotonta?

Rassaako sua asia koskaan? Oon myös sanonut, että siinä vieressä voi myös lukea, olla läppärillä tms. (hän jää yleensä olemaan läppärillä esim. keittiöön). Ja yllätys yllätys, hän on nukahtanut kaikkina niinä parina kertana ihan sikeesti kun on viereen tullut, että kyllä ilmeisesti uni tulee...

Rassaa ja aika paljon koska mieheni nukkuu kaiket yöt sohvalla sitten välillä tosi hyljätty olo..

Niin. Ja monesti mies siellä toteuttaa tarpeitaan omalla tavallaan, leffa koneeseen ja silleen.

Kiva, joku ymmärtääkin mua. Kiitos.

Ei mitää tunne molemmin puoleinen..heheee

Selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja nin se on:

Niin. Ja monesti mies siellä toteuttaa tarpeitaan omalla tavallaan, leffa koneeseen ja silleen.

Juu..mun mies harrastaa seksiä kotona melkein ainoastaan sängyssä (juu on ihmeellistä, ärsyttävää ja kaikkea muuta) ja kun nyt ajattele, ettei tuu kun max. 2 krt/vuodessa nukkumaan yhtä aikaa kun mä, niin...joopa joo.

Mä en pysty käpertymään kuin hetkeksi kainaloon, tulee kuuma eikä saa henkeä. Ahdistaa.
Mutta kivahan se on jos toinen kuitenkin on vierellä.

Arkisin suht samaan aikaan mennään mutta viikonloppuisin hyvinkin eria aikaan, aina toinen kuukahtaa aikaisin ja toinen innostuu valvomaan.

Ne jotka ei osaa nukahtaa ilman miestään: ette kai sitten vaadi lapsiannekaan nukahtamaan yksin!?

Itse henkilökohtaisesti en vaan ymmärrä, ettei voi muka aikuinen ihminen nukahtaa yksin. Meillä melkein aina erikseen mennään ja mies joskus ruinaa yhtäaikaa tulemaan, kun ei muka saa unta yksin. Itsekäs ehkä olen, mut menen nukkumaan, kun ITSE haluan. Ja aina ukkokin ihan sikeässä unessa on sitten! Se siitä vaikeudesta!
Ymmärrän kyllä, et olis ihanaa jne, mut....

Ja lapset kyllä nukutan vieressä odottaen!

Melkosen usein. Tosin mä nukahdan yleensä sohvalle josta mies mut sit herättää, että mennään sänkyyn jatkamaan(kun sekin on univalmis ja tehnyt juttunsa) :laugh: Harvoin menen ihan sänkyyn unta hakemaan, vaan otan vauhdin tv:n äärestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja itsenäinen ihminen:
Ne jotka ei osaa nukahtaa ilman miestään: ette kai sitten vaadi lapsiannekaan nukahtamaan yksin!?

Itse henkilökohtaisesti en vaan ymmärrä, ettei voi muka aikuinen ihminen nukahtaa yksin. Meillä melkein aina erikseen mennään ja mies joskus ruinaa yhtäaikaa tulemaan, kun ei muka saa unta yksin. Itsekäs ehkä olen, mut menen nukkumaan, kun ITSE haluan. Ja aina ukkokin ihan sikeässä unessa on sitten! Se siitä vaikeudesta!

Mä oon nyt ihan melkein 5 vuotta nukahtanut ihan yksin, että kai sekin onnistuu kun ei oo pahemmin univelkaa. Että mistään tällaisesta kykenemättömyydestä itsenäiseen elämään ei varmaan ole tässä se pointti, niin kuin varmaan luit jo aiemmin. Ai niin ja 5 vuotta ennen tätä suhdetta nukahdin myös ihan yksin. Mutta kai hellyyden, turvallisuuden, ilon, onnen haluaminen on väärin, nyt sen tiedän. Kyllä aikuinen ihminen voi nukahtaa yksin, niinkuin olen tehnytkin. Mutta nyt et sinäkään varmaan tiedä, mikä on ongelma eikö niin. jessus.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ei ja me ei nukuta edes samassa sängyssä.

:o Miksi ette nuku samassa sängyssä
Eikä me nukuta edes samassa huoneessa! Ollaan molemmat herkkäunisia ja kuorsataan. Lisäksi aikataulut menee ristiin, kun molemmat vuorotöissä. Ei viitsi toista "herättää", kun tulee illalla myöhään töistä tai aamulla lähtee aikaisin, kun toinen nukkuu. Meillä toimii näin parhaiten.

Mennään. En vain jotenkin enää osaa nukahtaa ilman miestä, paitsi jos olen TODELLA väsynyt, mitä harvemmin olen. Joskus mies on käynyt vain nukuttamassa. Herään tosin yöllä ja aamulla siihen jos mies ei ole sängyssä, kai sen jotenkin aistin, että toinen ei ole siinä vieressä. Ei varmaan pitäis olla näin riippuvainen. :ashamed:

Joskus juu mutta yleensä mies on yöt töissä niin saa ihan yksin nukkua tai siis joutuu.Minä tykkää olla miehen kainalossa eli aina kun se on mahdollista niin mennään yhtä aikaa nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Mennään. En vain jotenkin enää osaa nukahtaa ilman miestä, paitsi jos olen TODELLA väsynyt, mitä harvemmin olen. Joskus mies on käynyt vain nukuttamassa. Herään tosin yöllä ja aamulla siihen jos mies ei ole sängyssä, kai sen jotenkin aistin, että toinen ei ole siinä vieressä. Ei varmaan pitäis olla näin riippuvainen. :ashamed:

Mä myös herään, jos mies ei ole tullut viereen yöllä... En mäkään oikein osaa nukahtaa..nukun paljon rauhottavammin, jos saan nukahtaa miehen viereen, tottaki osaan nukkua yksinkin.

Kerroit miehelle että olisi ihanaa.... Kerroitko että tuntuu pahalta kun EI tuu... ? Kerroitko että tuntuu pahalta kun mies ei oma-aloitteisesti tuu nukuttaa eikä ymmärrä tarvettasi?

Mitä miehesi tekee yksin hereillä? Istuu koneelle? Missä sivuilla? Jokin syy hänellä on siihen ettei HALUA olla sinulle mieliksi. Hän ei ilmeiseti ymmärrä sinun tarvetta, jos ei ymmärrä sinun on se hänelle selitettävä.

Kerroit miehelle että olisi ihanaa.... Kerroitko että tuntuu pahalta kun EI tuu... ? Kerroitko että tuntuu pahalta kun mies ei oma-aloitteisesti tuu nukuttaa eikä ymmärrä tarvettasi?

Mitä miehesi tekee yksin hereillä? Istuu koneelle? Missä sivuilla? Jokin syy hänellä on siihen ettei HALUA olla sinulle mieliksi. Hän ei ilmeiseti ymmärrä sinun tarvetta, jos ei ymmärrä sinun on se hänelle selitettävä.

Lauseeni meni(si) suunnilleen näin: "Musta ois ihana kun oiit siinä mun vierellä kun käyn nukkumaan, on kiva jos voisit tulla mun viereen tänä iltana olisiko mahdollista? Musta tuntuu pahalta, kun et koskaan tule enää, ennen tulit enemmmän." Tai jotain tuohon suuntaan. Kyllä hän sen tietää, että musta tuntuu pahalta, oonhan mä itkenytkin ja pyytänyt. En mä tiiä mitä se tekee. Pelaa, kattoo auto-ohjelmia, jotain sellaista mitä voisi tehdä päivälläkin mutta kiireet alkaa aina sen jälkeen kun mä laitan makuuhuoneen oven kiinni. Joskus vaan tuntuu siltä, että se tekee tämän tarkoituksella...eli että ei anna koskaan periksi, joustaisi, jotta jotenkin "voittaisi" (tässäkin asiassa). Vaikeeta selittää, kun et tunne miestä.

Jokin syy hänellä on siihen ettei HALUA olla sinulle mieliksi..

Mä en ainakaan menisi sänkyyn makaamaan vain koska mies tuntee olonsa hylätyksi eikä saa unta ilman minua.

Ihan oikeasti jos ei väsytä ja tekee mieli puuhastella jotain omaa kun lapset saatu nukkumaan niin miksi pitäisi mennä sänkyyn pyörimään virkeänä.
Jos toinen kaipaa läheisyyttä niin torkkukoon vaikka sohvalla kainalossa ja myöhemmin hortoilee sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jokin syy hänellä on siihen ettei HALUA olla sinulle mieliksi..

Mä en ainakaan menisi sänkyyn makaamaan vain koska mies tuntee olonsa hylätyksi eikä saa unta ilman minua.

Ihan oikeasti jos ei väsytä ja tekee mieli puuhastella jotain omaa kun lapset saatu nukkumaan niin miksi pitäisi mennä sänkyyn pyörimään virkeänä.
Jos toinen kaipaa läheisyyttä niin torkkukoon vaikka sohvalla kainalossa ja myöhemmin hortoilee sänkyyn.

Kyllä mä voisin mennä, vaikka edes kerran kertaa viikossa, mustahan tuntuisi ihanalta jos hän tuntisi noin. Menenhän mä autoliikkeeseenkin törröttämään pitkäksi aikaa, jos hän pyytää. Ja kun mun mies ei oo virkeä yöllä. Siis jos toinen ei halua antaa läheisyyttä toiselle, asia on ihan ok, siinäpä käpristelee?

Alkuperäinen kirjoittaja itsenäinen ihminen:

Mä oon nyt ihan melkein 5 vuotta nukahtanut ihan yksin, että kai sekin onnistuu kun ei oo pahemmin univelkaa. Että mistään tällaisesta kykenemättömyydestä itsenäiseen elämään ei varmaan ole tässä se pointti, niin kuin varmaan luit jo aiemmin. Ai niin ja 5 vuotta ennen tätä suhdetta nukahdin myös ihan yksin. Mutta kai hellyyden, turvallisuuden, ilon, onnen haluaminen on väärin, nyt sen tiedän. Kyllä aikuinen ihminen voi nukahtaa yksin, niinkuin olen tehnytkin. Mutta nyt et sinäkään varmaan tiedä, mikä on ongelma eikö niin. jessus.

Et kai huomannut tuota kirjoittamaani: Ymmärrän kyllä, et olis ihanaa jne, mut....

Mutta mutta, kyllä minä ongelman mielestäni ymmärsin, haluat että miehesi nukuttaa sinut pyytämättä tai tulee yhtä aikaa nukkumaan, näinkö oli? Ehkä tavallaan vastasin asian vierestä ja vähän kaikille, ei ollut tarkoitus kumminkaan loukata. Me ihmiset vaan ollaan erilaisia. Eli siitä pääsenkin aiheeseen :) miehesi vaan ei pidä tuota nukuttamista tai yhdessä nukkumaan menemistä tärkeänä. Ei sitä varsinaisesti itse halua, kun mehän kaikki ollaan erilaisia. Mutta HUOMAA, et tekee sen kumminkin, koska SINÄ sitä pyydät. ELI pitää sinun pyyntöäsi tärkeänä! Saattaa tuhahdella, saattaa kiukutella, mut tekee silti. Minusta tuo osoittaa välittämistä, jos mikä! Tai sitten minä vaan olen erilainen ;)

Yhteistyössä