menetin eilisen jälkeen paljon

  • Viestiketjun aloittaja virhenimiperkele
  • Ensimmäinen viesti
Taas yksi moka mitä naiset seksin tiimoilla tekevät . Yksi asia pitkään listaan millaisia naisia miehet vihaavat.

Kummastuttaa vaan kun olen luullut, että useiden miesten fantasiat liittyvät kimppaseksiin. Ja sekin, että olen luullut nuorten olevan ennakkoluulottomia seksin suhteen. Ilmeisesti se meneekin niin, että mitä vanhemmaksi elää sitä vähemmän jaksaa tuomita, neuvoa arvostella muiden valintoja :whistle: .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 13:13 Voisiko olla kirjoitti:
Musta kuulostaa ihan siltä että miehesi on ottanut tuosta illan sanomisestasi vaan tekosyyn jättää. Hän ei keksinyt ennemmin miten sen tekisi ja teki nyt sitten pikku jutusta ison asian jotta voisi vierittää eron syyn sinun niskaan, että hän pääsisi pälkähästä kertomatta sitä oikeaa syytä.
Jep, jos tosi juttu, niin ihan selvä tapaus.
 
:D meilä tuommoset jutut on ihan sellasta arkipäivän läppää! voitte vaan kuvitella millasia ne jutut on sitten pikku päikkäreissä!! :eek: :ashamed: :D :D mun mielestä tää on nyt sillälailla että ukko kullallas on uus emäntä ja herra käyttää tätä (mun mielestä ihan normaalia jopa "viatonta" letkautusta) hyvänä syynä päästä ite helpommalla. :/ ne miehet.. \|O
 
NuoriAikuinen
En jaksanut lukea tätä ketjua kokonaan.

Mutta tosiaan huumorintajuttomalta porukalta kuullostaa, en nyt itse ehkä välttämättä tollaista läppää heittäisi mutta silti kuullostaa vähän oudolta että noin rajusti reagoitaisiin. Mun huumori vaihtelee aika paljon seuran mukaan, sitä kun tuntee tuttunsa niin tietää mistä asioista voi vitseä heittää ja mistä ei..

Mä jäin lähinnä miettimään sitä että eikö teillä koskaan ole ollut mitään "oikeita" ongelmia tai riitoja tai vastoinkäymisiä? Jos on niin miten niistä on selvitty? Meinaan vaan että aika uskomattomalta kuullostaa että koko parisuhde tuollaiseen kännisen vitsiin nyt kaatuisi..
 
Rosellalle neljäs toukokuuta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 02:44 NuoriAikuinen kirjoitti:
En jaksanut lukea tätä ketjua kokonaan.

Mutta tosiaan huumorintajuttomalta porukalta kuullostaa, en nyt itse ehkä välttämättä tollaista läppää heittäisi mutta silti kuullostaa vähän oudolta että noin rajusti reagoitaisiin. Mun huumori vaihtelee aika paljon seuran mukaan, sitä kun tuntee tuttunsa niin tietää mistä asioista voi vitseä heittää ja mistä ei..

Mä jäin lähinnä miettimään sitä että eikö teillä koskaan ole ollut mitään "oikeita" ongelmia tai riitoja tai vastoinkäymisiä? Jos on niin miten niistä on selvitty? Meinaan vaan että aika uskomattomalta kuullostaa että koko parisuhde tuollaiseen kännisen vitsiin nyt kaatuisi..
Ei taida olla ollut ongelmia??
 

Yhteistyössä