Menetän kohta mielenterveyteni!!(kihomadoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

k

Vieras
Kertokaa nyt kokemuksianne kihomadoista?? Liikkuuko ne madot ulosteen pinnalla vai ei?? Onko ne yhtä paksuja kuin ompelulanka, vai voiko olla ihan hiuksen ohuita? Oikeasti, menetän kohta hermoni.. Kerran teipin laitoin persaukseen yöksi, ei mitään. Mutta sitten tutkin kakkaani, niin sellainen ihan ihan ohut, hiuksen ohut pätkä, en tiedä oliko joku kuitu vai mikä?? Ei liikkunut ollenkaan.. En herää yöllä kutinaan, päivisin kutisee. Yöllä saattaa joskus kutista kun herään muuten vauvan itkuun, mutta se ei ole sellaista tuskaista kutinaa..
Minulla voi myös olla peräpukamia kun olen vasta synnyttänyt.
Miten sitten jos vauvalle tulee kihomatoja? Voiko lääkettä ottaa?
Tyttären pyllyyn kävin yks yö kurkkaamassa, niin ei näkynyt mitään.. Kuhiseeko ne yöllä jatkuvasti vai jonkun tietyn ajan?
Mä en jaksa enää. Lohdutuksia ja neuvoja vastaan otan!!!! Enkä ole kyllä minnekään labratutkimuksiin menossa, sitä ei kannata ehdottaa..

yleensä lapsi alkaa jossain vaiheessa heräilemään öisin ja rapsuttelemaan pyllyään jos niitä on. osta pukamavoidetta kutinaan ja jos kakassa näkyy liikettä niin hae matolääke, muuten nuku hyvin.

Rauhoitu. Olet nyt kehittänyt itsellesi neuroosin. Ne madot on sentin mittaisia valkoisen langan pätkän näköisiä ja liikkuvia. Taitaaa sun kutina johtua niistä pukemista.

Mulla ne näky selvästi pyllynreiän lähellä.. Pikku peilillä kun katsoi. Ne pisti kusettamaan ihan sikana tai siis oli sellainen tunne että rakko koko ajan täynnä.

voi myös olla tulehtunut iho peräaukossa. minulla tämä tulee usein ja siihen saa lääkettä lääkäriltä jotka helpottavat tosi nopeasti kutinaan ja tulehdukseen. kutina voi myös johtua peräpukamista. kun olet saanut tulehduksen hoidettua niin laita aina ulostuksen jälkeen sinkkivoidetta peräaukon seudulle